Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

Da er det vel klart for en liten oppdatering til..

 

Har nå fått gjort ferdig og helsveist krysset.

 

Og som det vises her takler ikke jeg skjevheter:

 

DSC04408.jpg

 

Krysset i seg selv.

 

DSC04409.jpg

 

DSC04410.jpg

 

DSC04411.jpg

 

Stag for selefeste, liker å ha det solid så velger stag fremfor hattehyllens spinkle blekkplate.

 

DSC04413.jpg

 

Helsveising av dette gjenstår.

 

DSC04414.jpg

 

Og begynt grovtilpassing av fremovergående stag.

 

DSC04415.jpg

 

Til slutt bilde av en furtende S40 som står der urørt mens 240'n får gjennomgå hver dag.

 

DSC04412.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte kanskje på at du hadde spart litt gromjobb til sist, hehe. skal du fjerne sotinga nå el?? må jo vise fram buret?

blir du å se på ål i år forresten?

 

Har jeg soting? Ikke som jeg vet om. Og skal heller ikke sotes, interiøret må jo vises frem som du sier :D

 

Kommer ikke med denne til Ål, men kanskje med S40'n. Står mellom Ål og en konsert =)

 

Har R-Sport trekk jeg ja, eller komplette seter med nakkestøtter foran og bak. Nyoppstoppede og greier. Akkurat som nye.

Selges ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkt interiøt = mørke ruter. Så feil tok du ikke på en direkte måte i hvertfall.

 

De er grå/svarte og akkurat i samme "finish" som da det siste tråden ble sydd på fabrikken.

Bud på kr. 6000 ,- mottatt.

OG får jeg ikke det har jeg de liggende og selger de om et par år og får igjen enda mer. De har jo gått ut av produksjon og det er igjen svært få så strøkne stoler i Norge i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår