Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vanlig deltidsjobb som jeg tjener 5-7k på i mnden ... men det er ikke no som hindrer meg i å ta programmeringsjobber for folk i tillegg for å finansiere bilprosjektet mitt ...

 

Jobber man får man penger... Spør du meg burde du konse mer på dine egne finanser og mindre tid å tenke på andres ...

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er det å stusse på? Haha.. Trur du han selger dop eller selger ræva si? Gutten har lagt ut 3-4 biler han har lakkert noe på osv, trur du han gjør det gratis? Han får nok noen slanter for det, evt byttejobber eller noe..

 

Dessuten kan han vel jobbe overtid, uansett og han kan ha en bra lærlingelønn.. Hva er det å tvile på? Er du sjalu på at han driver fram dette Volvo prosjektet i en så ung alder? Jeg synes det er fett og skulle gjerne hatt kunnskapene hans og pågangsmotet.. La gutten holde på uten å mistenke han..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere støtter meg folkens, det liker jeg og setter stor pris på =)

 

Jeg skaffer egne penger og finansierer hele prosjektet selv, intet lån noe sted!

 

Har jobbet i fem år og spart penger gjennom alle år, og som dere sier - overtid. Der er det penger og hente.

 

Og det viktigste!! Jeg gjør og lager alt selv, setter ikke bort noe. Eneste motoren som er kjøpt- alt annet er selvlaget eller modifisert.

 

Så Larsen, hva er egentlig problemet ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kangoo'n er jeg ferdig med, ble meget bra.

Sitat fra han som har den: "En profflakkerer hadde nok ikke fått den bedre"...

Så ble jo bra. Kangoo'n blir vel montert om dagen tenker jeg, ferdig bil om et par dager. Gleder meg til å se den.

 

Lakkboksen skal hjem til meg om ikke lenge.

Blir litt lakkering da også:

- Fire stk org 7,5x17'' Volvofelger

- Bur

- To stk Sparco EVO stoler

- 240'n innvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på anders, vi vet at du jobber hardt for penger og bil :)

gleder meg til å se deg i bakkeløp og på banen.

 

skal nok få deg til å bli en av "Blårøykens disippler"

 

Mvh Erik

 

Takk =)

 

Gleder meg selv til det! Skal også love dere piruetter av en gullmedalje! En kamerat fikk lurt meg en dag og jeg ble svært overrasket over hvor lett den kaster seg rundt på 2. gir, klarer nok 3. uten prob. Dette var da med 235/40-18 Pirelli P-Zero ROSSO dekk. Ble møe blårøyk da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår