Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forklar litt nærmere om de spesielle bak..

Til dere andre: Takk takk, skal ta bilder innvendig og slik når jeg får igjen fotoapparatet.

Morten: Det er ikke lesjøfors, de er ikke kappet, de er meget korte og mange vindinger. Fikk tak i de av en bekjent. Er vel ikke stort mer å si? Vet ikke mer desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere andre: Takk takk, skal ta bilder innvendig og slik når jeg får igjen fotoapparatet.

Morten: Det er ikke lesjøfors, de er ikke kappet, de er meget korte og mange vindinger. Fikk tak i de av en bekjent. Er vel ikke stort mer å si? Vet ikke mer desverre.

Hvis du ikke vet mer er det ikke stort mer å si, hvis du hadde visst mer ville jo andre folk likt å vite hvor de er fra.. ;)

Ellers er det noe som stemmer med bilen din, ser ut som om det er meningen den skal se sånn ut, om du forstår.. Mange biler med plastikk som ser ut som om noen har fått en god idé som ikke var så god likevel, mens denne kler plastikken, hjulene og til og med høyden, selv om den ville vært litt høy bak uten plastikk..Gjennomført er vel det rette ordet.. :win

Eneste som trekker ned er området over støtfangeren foran, blir litt kjedelig med krommet 86-grill.. Men mener ikke at du skal sette på engangsgrill eller 5 tusenmetere med blå parklys, hehe.. Tror kanskje bilen hadde kledd å bli sveist om til eldre front, med ekte snutepanser? Ser ut til at du hadde klart det fint hvertfall!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet mer er det ikke stort mer å si, hvis du hadde visst mer ville jo andre folk likt å vite hvor de er fra.. ;)

Ellers er det noe som stemmer med bilen din, ser ut som om det er meningen den skal se sånn ut, om du forstår.. Mange biler med plastikk som ser ut som om noen har fått en god idé som ikke var så god likevel, mens denne kler plastikken, hjulene og til og med høyden, selv om den ville vært litt høy bak uten plastikk..Gjennomført er vel det rette ordet.. :win

Eneste som trekker ned er området over støtfangeren foran, blir litt kjedelig med krommet 86-grill.. Men mener ikke at du skal sette på engangsgrill eller 5 tusenmetere med blå parklys, hehe.. Tror kanskje bilen hadde kledd å bli sveist om til eldre front, med ekte snutepanser? Ser ut til at du hadde klart det fint hvertfall!

Takk takk.. Ang fjærene er det vel greit å holde litt skjult også :klovn:

Sant som du sier, 240 kler egentlig ikke plast. Men for noen ås siden ville jeg ha det og lagde det, resultatet ble jo bra etter forholdene. =)

Fronten ja, kunne kanskje vært sort - eller la den være? Etter det jeg mener er det kun fronten på 240'n til Scart her på forumet som minner meg om min front. Nemlig får av akkurat de som "skiller" seg litt ut. Hehe..

Moro å høre hva du syntes om bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen er pen som den er og den skiller seg litt ut, ikke mange 240'r som gjør det...

Chromen passer bra inn synes jeg, eneste du kunne gjort om er listene rundt front- og bakrute. Tror det kunne blitt penere med de "nye" listene som er flate og svarte.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider