Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

Jepp, men det er ikke lett å få det til med slik overflate jeg vil ha tror jeg. Samt at det koster cash, svømmer ikke i det. Men med tiden vil det kanskje havne på :D

 

Vurderer med å bygge 61' Boble 1300 til org stand ved siden av denne og S40'n til søsteren.

 

Ikke kast på noe ulakkerte carbon panser og baggasjeluke, det synes jeg du bør lavere :hellothere:

 

Gjør du noe/skal du gjøre noe med lisa's S40 ama ?

 

'61 Boble blir aldri feil anders:thumb Men hvorfor ikke gå for en skikkelig old-school look, med tak-stativ i tre, surfebrett på taket, molsenket og med breie old-school felger ?

 

( Jeg vet du liker at ting er orginalt og slikt, men hvorfor ikke gjøre noe litt utover det vanlige ? )

 

Just my 10cents of opinion :wonder:

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mexxor: Fortell mer... Hjelpet til?

 

Anders: Vi får se med tiden..

 

Lisa's S40 skal hellakkeres og senkes litt mer, i hvertfall i første omgang.

 

61' bobla er den bestefar kjøpte ny, så skal bli original. Vil gjenskape den første turen den hadde over gårdsplassen med bestefar bak rattete - men nå med meg bak rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mexxor: Fortell mer... Hjelpet til?

 

Anders: Vi får se med tiden..

 

Lisa's S40 skal hellakkeres og senkes litt mer, i hvertfall i første omgang.

 

61' bobla er den bestefar kjøpte ny, så skal bli original. Vil gjenskape den første turen den hadde over gårdsplassen med bestefar bak rattete - men nå med meg bak rattet.

Kommer vel i kke stort lenger enn over gårdsplassen hell.....er jo en vag;)

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår