Opelz Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 MÅ jeg bytte forstillingen på asconan min da jeg har en 1300 hvis jeg skal ha i f.eks 2.2 c20xe eller let?:D Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Tror vi har kommet fram til at en ikke må det. Jeg har undret meg litt på om krengingsstaget er tynnere, men mulig det ikke er det? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 mulig det.....hmmm men det går det jo an å måle! Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Opelz mulig det.....hmmm men det går det jo an å måle! må jeg helt ut i garasjen og måle?:) Synest å huske at det stod noe på omc-siden en gang, men nå har det forandret på sida, så jeg finner ikke ut noe. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 hehe neida skal få slippe det! jeg satser på at det går greit med den forstillinga jeg har jeg....:D Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 21 mm er det på min. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg