_hAuGæRn_ Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 trenger følgende styling til mantan: 400 lykter, GSI frontfanger og sideskjørter. noen som har eller vet hvor det kan skaffes?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Kan se hos Opel i morgen og se hva jeg klarer å finne. Hvis ikke så kan jeg høre med en som har stylet og tunet en Manta om han vet, men han hadde custom stylingssett som han støpte selv. Hvis du er intr. så kan jeg høre om han orker å støpe det til deg. Så bilder av bilen og den var pisserå, råeste Mantaen jeg har sett i Norge. Skal se om jeg ikke får scannet de inn en eller annen dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_hAuGæRn_ Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 bra! hvis han karen du vet om har former så kan jg jo støpe selv, hvis d er mulig å kjøpe formene hans! hvis ik hadde d vært topp om du hadde funnet noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Skal ta å høre med han. Var innom Opel i dag men de er så f.... træge, de finner nesten ikke en dritt men skulle komme innom i dag for å ta en ditt gjennom PC'en. Skrivel mæil til deg når jeg har snakket og sjekket med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Interessert i Manta 400 skjermbreddere (fram og bak)?? Har til salgs på en tråd lengre oppe.. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg