Gå til innhold

HiiP Bygger Loctite Zexel Skyline R34

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Initial D på billigsalg! 1000 Yen (56,55 NOK) for Takumi, Keisuke, Ryosuke og Mako & Sayuki sine biler.

RÅTT.

Nå er ikke frakta regna med da, så du får fekkern meg svare CZT. Så sant jeg ikke har finni det ut før deg da...;)

Men plastikk kanke være så jævla dyrt i frakt vel? :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veilside RX-7:

veilrx7.gif

Jun Prelude:

junlude.gif

C-West RX-7:

cwestrx7.gif

Jaja, TAKK CZT. Her er det mye RÅTT!

Alle modellbiler kommer på alt fra 1000 til 2000 YEN, noe som gjør at vi har 70 kr å gå på i frakt, sånn at de ikke skal gå over 200,- grensa vi har her i landet, hva import av varer angår.

Nå gjelder det bare å finne ut hvor mye de skal ha i frakt for EN item, så er vi igang...:D

- '11 Lexus CT 200h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audere-Est-Facere

Initial D på billigsalg! 1000 Yen (56,55 NOK) for Takumi, Keisuke, Ryosuke og Mako & Sayuki sine biler.

RÅTT.

Nå er ikke frakta regna med da, så du får fekkern meg svare CZT. Så sant jeg ikke har finni det ut før deg da...;)

Men plastikk kanke være så jævla dyrt i frakt vel? :D

Jeg handla plast for ca. 2000,- per gang (ca. 10 sett + maling, felgsett etc etc) På dette betalte jeg så ca. 800,- i frakt fra Japan.

Så kom mva å toll i tillegg. Regnte ut at jeg betalte ca. 245,- i snitt per kit. 75,- for hvert sett med felger, og 35,- for ver spray box. (Kosta 60,- i norge!).

Di har DRIT mye fett.

For dere som liker amerikanske biler, så driver en kamerat et firma som heter "model roundup" i USA. http://www.modelroundup.com

Han selger alt fra AMT, Revell, Lindberg osv osv

"Sniffin'glue is all you should do" LOL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D

Det jeg kommer til å prøve på, er å bestille en og en ting. Da kommer man glatt under 200,- grensa, som gjør at jeg slepper moms og avgift. Jeg betaler ikke gebyr på VISAen, så det går bra å gjøre det ;)

Uansett, så må jeg sjekke om modellbyggesett er registrert som tollfri vare. For hvis det er tilfelle, så trenger man kun å betale moms..

Her kan man sjekke om varer er tollfrie

Det er en *.doc fil, og du trenger MS Word for å se det. Husk alltid at du har et oppdatert virusprogam når du åpner "public" *.doc filer.

- '11 Lexus CT 200h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95.03 - Annet leketøy; miniatyrmodeller og liknende modeller til hobbybruk, også mekaniske; puslespill, alle slags.

1000. elektriske tog, herunder skinner, signalutstyr og annet tilbehør dertil ……

2000. byggesett for miniatyrmodeller, også mekaniske, unntatt de som hører under varenummer 95.03.1000

3000. andre byggesett og byggeleketøy og leketøy som forestiller dyr eller ikke?menneskelige skapninger.

..........

8000. annet leketøy og modeller med motor.

Jadda, der står det! Neste gang du bestiller, så skal du bare betale moms, CZT. Bruk WORD dokumentet som "bevis" på at det er fakta.

Lykke til, til oss alle :D

- '11 Lexus CT 200h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200-300??

Send de opp hit da. Jeg kanke dra hjem og ta en måned juleferie før jeg har hatt siste eksamen 11 Des. Kjeder meg forderva. Det heter asosial eksamenstid eller no...

:D

Du har jo masse å leke med da. 200-300....yum!

- '11 Lexus CT 200h

Lenke til kommentar
Del på andre sider