HiiP Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Hva tror dere møtte meg når jeg kom hjem i går da? Ble møtt av Lillegud, essex, Mats'ern og SuperIda. Alle satt og lima sammen biler. Tror de hadde konkuranse om å bli først ferdig. Møtte den ene bilen nede på bordet når jeg skulle stikke på jobb i dag tidelig. Hele front ruta var grå, tror ikke det var dugg etter playmomenn/damer... Trodde det var meninga å kose seg litt med sånne modell biler? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Kanskje de kosa seg med noe annet enn modellbilene...:rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by HiiP Hva tror dere møtte meg når jeg kom hjem i går da? Ble møtt av Lillegud, essex, Mats'ern og SuperIda. Alle satt og lima sammen biler. Tror de hadde konkuranse om å bli først ferdig. Møtte den ene bilen nede på bordet når jeg skulle stikke på jobb i dag tidelig. Hele front ruta var grå, tror ikke det var dugg etter playmomenn/damer... Trodde det var meninga å kose seg litt med sånne modell biler? haha.... søla lim på frontruta da.. og skulle ta det bort.. men neglelakkfjernern til maria var ikke snill mot ruta...... (den var det på den plasten vi prøvde på først ja) så det er nå Jon's vinterbil. LOL. men den er ikke helt ferdig enda tror jeg. Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Etter å ha vært en tur på Romerike hobbysenter satt vi gijen med dette spørsmålet "Hvem av dere er ståle" De snakket om http://www.bilforumet.net om at vi la ut bilder osv. Cool!!! :D De syntes at det var fett! Har kjøpt noen nye biler i dag... En evo VII og en Opel astra V8 coupe. Romerike Hobbysenter har bestilt opp masse biler(japser) :D Bilde er fra noen biler som har blitt stablet sammen di siste dagene. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Her er bildene... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 De følger med her ja? Konge! Jeg heter hvertfall ikke Ståle ;) Jeg og Mazda323F tar oss en tur dit i romjula hvertfall, det blir sikkert kanon. Får håpe de ikke har solgt unna alt utvalget til da :D Genialt at de tar inn hauger av japser, for da slepper jeg å bestille så mye fra Japan. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Der kom bildene ja. 350Zn syns jeg var dønn fin. Skyline'n blei råpen og mr. R33 tar seg selvfølgelig også pent ut. Bra bygga HiiP :D Gleder meg til å pynte hyllene med ferdigbygde nuddelsnurrer. Det blir stas. Fin ovn forresten, sånn har vi og! Men den blir rivd snart da :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Er ikke bare meg som bygger! Matern og Lillegud bygger oxo, men takk ;) Skal knipser masser bilder av Evo bygget :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 obs da mats! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Neeej, ta hensyn til de kaksiga byggen! Fan!! Kanke søle øl på de... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by HiiP obs da mats! lukta han på korken eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by Håkon A lukta han på korken eller?:D Jupp! Sterke saker! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Er er noen bilder av Evo'n og div ferrari som matsern bygger. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Rå farge på EVOn! Gleder meg te å komme "igang" igjen. Var ikke tålmodig nok for 6 år sida nei... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 den gule 360 modenaen er ferdig.. bare venter på at gutta skal slenge ut bilde.. den andre f40`n bli vel ferdig om et par dager tipper jeg.. 360`n blei FIIIIIIIIIN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg