Silverboy Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by HiiP Etter å ha vært en tur på Romerike hobbysenter satt vi gijen med dette spørsmålet "Hvem av dere er ståle" De snakket om http://www.bilforumet.net om at vi la ut bilder osv. Cool!!! :D De syntes at det var fett! Har kjøpt noen nye biler i dag... En evo VII og en Opel astra V8 coupe. Romerike Hobbysenter har bestilt opp masse biler(japser) :D Bilde er fra noen biler som har blitt stablet sammen di siste dagene. hehe.. kompis av meg som jobber der, så jeg nevnte det :) :D Sa forøvrig at dersom folk gikk sammen kunne de bestille inn alt mulig rart.. ordner det meste, men det er jo greit om det er litt folk som skal ha det så det blir omsetning :) Og angående spørsmålet dere satt igjen med: Han er ganske så kjent her inne ;) :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Hmm....hei Ståle? :D :rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Nesten ferdig bil... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Drit kuult! 350Z til og med jo! Dette må jo stå øverst på ønskelista til jul :) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Her er 2 bilder av min Skyline . som jeg har bygget. noen har kansje sett disse bildene før ! ;) Flere bilder kommer i morgen tenker jeg ! ser ikke så mye på disse! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Flott detalj du har tatt med der LilleGud ;) Rått med sort panser forresten, sånn ska det værra :D HiiP: Får EVOn no klistremerker? Effektøkning... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Har 1. stk Kure skyline :) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 2. bilde: Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 3. bilde (litt støvete) : Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Ooo, pent! Faen...slit at jeg ikke ska te Romerike Hobby før romjula...vil bygge NÅ :rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Her er forøvrig orginal bilen av modell bilen :) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by a32 Drit kuult! 350Z til og med jo! Dette må jo stå øverst på ønskelista til jul :) den 350Z'n er det jeg som har bygd!!!! *stolt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by Essex den 350Z'n er det jeg som har bygd!!!! *stolt* så jeg skal lissom ikke få noe av credit'n nå da???:( Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Ferdig Evo blant andre biler... Ble ikke fornøyd med lyktene! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Er er et til... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg