Gå til innhold

Noen som vet av om det er noe kjøring på Rudskogen snart?

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Dårlig med det forover nå.... skal vi se...... nå til søndagen (26) så er det alfa romeo treff... da KAN det hende du kan kjøre der.. jeg har kjørt på noen alfa treff.... Utenom det så er det dårlig... noen porsche treff, biltrail, sprintrally osv....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe porsche treff på rudskogen... Det står bare det på hjemmesiden deres. Ei venninde ringte dit, og vi fikk beskjed om at det ikke er noe treff der nå til helga... 2-3 Oktober! Men vi ringer de for å høre om det er noe neste helg der igjen 9-10 Oktober! Forøverig er det noe greier på gardermoen i morra(lørdag 02.10) , men tror det er forhåndspåmelding! No slalom kjøring... Er ikke helt sikker!

-ina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

rart det ikke er mer kjøring..

Onsdag 6 Okt så har BMW klubben en liten uoffisell kjøring fra 16:00 til 19:00. Sjekk ut BMW forumet for mer info, jeg har ingen linker etc har bare snakket med en fra klubben der. Om det er åpent for alle eller bare inviterte vet jeg heller ikke.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Onsdag 6 Okt så har BMW klubben en liten uoffisell kjøring fra 16:00 til 19:00. Sjekk ut BMW forumet for mer info, jeg har ingen linker etc har bare snakket med en fra klubben der. Om det er åpent for alle eller bare inviterte vet jeg heller ikke.

Spionerer du på BMWCCN forumet...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på rudskogen idag jeg..! var litt fuktig, men gøy alikevel...

kosta 500,- for å kjøre..

var åpent for de som ville virka det som!

var passe mange biler, dvs ikke så sinnssykt mange :)

satt på en E36 M3 med reklame for bladet Bil.. :)

noen som kjenner til diverse filmer derfra?

fler herfra som tok turen? :)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider