Gå til innhold

Mercedes Evo i tønsberg

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

haha. den ser så jeg i går!!

Jeg elling og marius var på vei til nøtterøy for å hente en lastebil. da vi så denne på en shell stasjon.. vi lo.... og vi lo GODT!!!

Dette er langt ifra en EVO. Det er en 2.3l 190E, og det sto det faen meg på bakluka.

Prikk lik denne her.

evo2_04.jpg

Men med 6 eika felger som på det andre bildet.

Fy faen å så latterlig. Møtte bl.a på en bmw M3 med evo 6 vinge og m3 emblem bakpå i oslo i går kveld. trist at han ikke klarte å holde følge med en 2.2l mazda 929. hørte gutta gira ned i tunnelen å sto på som faen så turtelleren nesten vridde seg om døden. men fortsatt forsvant dem i speilet..

Dere var på døgnet ja, da var det den :D

Så du den blå Supran da? Den er ihvertfall sweeeet! :)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det eneste på evo2 stylinga som ikke tar seg ut på gata, er vingen. Er nå 10 ganger bedre enn alle alu-vinger tilsammen...

Er en grunn til at de har den vingen på den bilen. De 500 som ble laget, er ikke akkurat ment for "gatebruk"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville heller ha kjørt med en aluvinge lakkert i samma fargen som bilen enn en slik supra evo wannabe fra 1870 tallet..

Hans. vi var på en shell stasjon mellom nøtterøy og tønsberg ved ca 22tia.

Da så vi denne. men ikke no supra. vi var tilbake igjen på stasjonen ved ca 23tia. da kom det masse rånere og skulle dra piruetter og shit i det vi spiste. da bare lo av dem og pakka sammen og dro. satans for no latterlige folk.

om noen har kjennskap til en tater med en sølv 240 /242 med ca 70% manglende eksos anlegg. kjøss han te helvete fra meg. faen te mere bråk fra no styggere bil i verden hakke jeg hørt makan til.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Evo 2 styling, med evo 1 vinge, ser litt bedre ut da ja. Passer seg ikke på gata med evo 2 vingen. Rigerfangeren skulle bare hatt etpar grøftelys i... Nice kjerre det ja...

Vi skulle montere både gitter og tåkelys, men han hadde bestilt feil lys, var til en annen Evo fanger. Måtte selges til fordel for familiebil:D

Lurer bare på om den nye eieren har tatt vare på den, var et sinnsykt arbeid med Rieger kvaliteten:rolleyes: Ikke er det lett å fikse lakkskader her heller, Perlemor effekt lakk.

Litt dumt hvis den ser ut som et dass nå..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Noen med info om den?

Detta skal vistnok være en original EVO, serienr #36 av 50 eller.no. Hvis jeg ikke husker feil, som jo godt kan hende.....

Importert fra Tyskland. En kjent sjåfør har vist brukt denne.

Den går i Tønsberg og var ikke "gratis".....

En kompis kjenner til denne eieren.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Detta skal vistnok være en original EVO, serienr #36 av 50 eller.no. Hvis jeg ikke husker feil, som jo godt kan hende.....

#36 av 500 tror jeg vi sier ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahah....

Originally posted by Tape-R

jeg ville heller ha kjørt med en aluvinge lakkert i samma fargen som bilen enn en slik supra evo wannabe fra 1870 tallet..

Hans. vi var på en shell stasjon mellom nøtterøy og tønsberg ved ca 22tia.

Da så vi denne. men ikke no supra. vi var tilbake igjen på stasjonen ved ca 23tia. da kom det masse rånere og skulle dra piruetter og shit i det vi spiste. da bare lo av dem og pakka sammen og dro. satans for no latterlige folk.

om noen har kjennskap til en tater med en sølv 240 /242 med ca 70% manglende eksos anlegg. kjøss han te helvete fra meg. faen te mere bråk fra no styggere bil i verden hakke jeg hørt makan til.

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Sweeet sier jeg bare!!

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blugh

Unnskyld uvitende meg om jeg tar feil, men der er vel ikke så store forskjellene på en 2,3 16v og en 2,5 16v som Evo'ene ble levert med?

Her må du skille de forskjellige modellene. Evo 1 og 2 ble bygget på 2.5-16. Evo 1 har lik effekt som en standar 2.5-16, mens Evo 2 har 235hk. Største forskjellen på Evo og standar, er arbeidet i understellet.

Forskjellen på en 2.3-16 og en 2.5-16, er ikke store, men alikevel betydelige. 2.5-16 har ikke alle "småfeilene" som 2.3-16 har. I hk skiller de ikke mer enn 10-20 hk (kommer litt ann på om det er med kat. eller ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...