Gå til innhold

Mercedes Evo i tønsberg

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er nok NEPPE den bilen. Han som eier den der, bor ved Kanalbrua...Sett den flere ganger.

Det er en jo w124, ikke en 190E........

Mulig den andre noen her har sett er en halvhjerta replica, som går med hele bodykittet..? Den så rimelig løen ut sist jeg så den...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Her er forresten noen bilder av den...

MersEvo4.jpg

MersEvo3.jpg

MersEvo2.jpg

MersEvo1.jpg

Jeg så denne kjøre forbi sykehuset i Tønsberg den 26. eller 27. februar.

Var på sykehuset og fikk en sønn.

La merke til denne bilen da jeg sto i vinduet og tittet ut med jr på armen.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jeg så denne kjøre forbi sykehuset i Tønsberg den 26. eller 27. februar.

Var på sykehuset og fikk en sønn.

La merke til denne bilen da jeg sto i vinduet og tittet ut med jr på armen.

Original Evo det.. eieren jobber på Bertel O Steen mener jeg.. bilen har stått til salgs der og... kanskje salgsbildene som ble lagt ut her nå?

Går hvertfall bra og han kom sidelengs på tørt ut bak meg, så noe symaskin har han neppe under der! Og til de av dere som tenker på en ombygget "rieger" greie, så går det vel en slik en i tønsberg har jeg observert et par ganger.. helt grusom. Denne er hvertfall original slik

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. stylinga som nevnt tidligere må jeg si meg uenig i at Evo 2 stylinga er stygg. Den er grisepen, bare vingen jeg syntes er stygg! Men Evo 2 utseende og Evo 1 vinge så har man en sinnsykt pen 190! ;) "Evo 3" er bare stygt på alle måter syntes jeg...

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider