Gå til innhold

hvem eier denne?????

Ranger emnet

Volvo 240TIC(40-40mm)

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som en samtale jeg hørte når jeg var på besøk til slekt på hovin. For de som ikke vet hvor det er så er det bak en låve foran en åker. Dette var et par stykker i 20 åra. "i hadde ikkje råa t bakfanger så i kjøpte bare framfanger, å sjå, ho vart fin ja. Knall grønn volvo 240 (gammelgrønn), høy som et fjell, med den svære framfangeren å den var kamelon lakket! Ja sjå kor fin....

Bryan%20Mock%20Farmer%20copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Som en samtale jeg hørte når jeg var på besøk til slekt på hovin. For de som ikke vet hvor det er så er det bak en låve foran en åker. Dette var et par stykker i 20 åra. "i hadde ikkje råa t bakfanger så i kjøpte bare framfanger, å sjå, ho vart fin ja. Knall grønn volvo 240 (gammelgrønn), høy som et fjell, med den svære framfangeren å den var kamelon lakket! Ja sjå kor fin....

Bryan%20Mock%20Farmer%20copy.jpg

erru frekk? begynner å bli lei av folk som kommer og browser 240 forumet kun for å disse!!! get a life! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

hmmm!!! det der er noe av det STYGGESTE JEG HAR SETT I MITT LIV!!! btw wortex??? kjørt du frå dn me biln t mordi? heahea fo real? *flire* tenkte jo den va sprek? :rolleyes:

Ja d tænkt e åg:) jau e peisæ førbi han attmæ på bakketoppen førbi me........ di så satt på i biln hans satt bære å gapæ:D åså satt han langlysan i rævæ på me når e va komme førbi...... hehe...

*Bakhjulstrekk 4 Life*

O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt)

x1986 Volvo 740GL (solgt)

x1986 Volvo 240GL (Solgt)

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by WorteX

Ja d tænkt e åg:) jau e peisæ førbi han attmæ på bakketoppen førbi me........ di så satt på i biln hans satt bære å gapæ:D åså satt han langlysan i rævæ på me når e va komme førbi...... hehe...

LOL! så du kappkjørte egentli ikke mæ han då? han låg liksom og holdt fartsgrenso og du kom førbi før han vesst orde a dæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

LOL! så du kappkjørte egentli ikke mæ han då? han låg liksom og holdt fartsgrenso og du kom førbi før han vesst orde a dæ?

nei nei nei! han peisæ jo på som fan!! han låg jo på sio a me før e for i frå han...:D

*Bakhjulstrekk 4 Life*

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by bakke_racing

æsj

Det er helt sant.......den ser jo faen meg ikke ut!!!!!!!!!!!!!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo 240TIC(40-40mm)

hvis du e så sekker på å kjør i fra meg så kjøre e oppover ijæn den 11 okt.:o :o

Srry. va ikke i nærhetn då:P men du kan ikke benekt at e kjørte ifrå d mæ 740n:P hehe.... får ta d ein annæ gång når e har min egen bil heime....

*Bakhjulstrekk 4 Life*

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider