Gå til innhold

Jappsepotte-BMW i Kragerø

Ranger emnet

Opel-Erik

Anbefalte innlegg

En skjelden gang hender det at det kommer en eller annen ny/utenby's råner nedeom Kragerø. Ikveld stod jeg og noen få kamerater på råne plassen vår... (bak vinmonopolet :D )

Som vanlig begynner noen xenon lys å skimtes i en husvegg... regnet med at det som vanlig var onkel blå som skulle bortom å se om vi gjorde noe galt.... men neida... Ikveld var det faktisk en BMW med jappsepotter og kompressor som kom forbi :) ... (denne her:http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=543116)

Jeg begynte å kjøre etter han... men han stoppa og parkerte for seg selv etterhvert... litt kjedelig det da men.. Fikk han heller aldri til å gi ordentlig på for å høre/se hvordan bilen gikk hvis den liksom skal ha 300 hester da men...

Er vedkommene med denne bilen på forumet her eller...? hehe... Neste gang setter vi pris på at du stopper på råneplassen vår.. hehe Er så skjeldent det skjer noe her nå for tiden, så litt besøk setter vi bare pris på.. :D Skal si råne miljøet dabber av når høsten og vinteren kommer...

Men ta en stopp neste gang da... det gjelder andre folk også som tilfeldigvis kanskje er nedenom... Vi biter ikke her nede.. hehe.

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vell fra Skien og den går greit :D

Og han kjører alltid med nærlys og tåkelys! :mad: Hvorfor i granskauen gjøre det når han har angeleyes? Angeleyes og spredere ser jo tøft ut, nærlys og spredere ser bare dumt ut...

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius, kamerat fra Skien ja. Men han er ikke på forumet.

Rart du ikke klarte å hisse han opp, normalt er det bare å kikke på han :D hehe

Bilen går godt, men om den har 300hk skal jeg ikke uttale meg om. Ellers er det en bmw jeg kunne eid om jeg var mer interessert i bmw. Måtte være det til den prisen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Han er på BMWCCNs forum ved jevne mellomrom

Motoren er hentet fra 98 mod Z3 2.8l og har presse, jeg tror denne leverer ganske nærme 300 hk.

En 323i med presse leverer ca 245hk med normalt kompressortrykk.

Man må legge til all oppgraderingen denne bil har mtp. på sportslig understell og bremser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Ja, noe spesiell bil var det jo. Det skal han ha... :D

Og joda.. jeg tviler ikke på at det er nærmere 300 i den... Men er ofte folk er litt vel "breie" i praten når de snakker om hvor mye hestekrefter de har... hehe Men synd ikke han stoppa da... for hadde jo hvert artig å sett litt på hvordan han hadde løst ting...

Men men... får ta det en annen gang. :D

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...