Gå til innhold

Lyktespray

Ranger emnet

Mad-Ass

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å lakke baklyktene mine på min 740 enten røde eller sorte... Hvordan går det da med blinklys og ryggelys, er de fortsatt gult og hvitt? Lovlig?

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by KennethB

Hvorfor i alle dager skal du lakke dem???

Det finnes jo heftige lamper å få kjøpt...

Hefige lamper til 2000 eller mer, istedet for lyktespray til under 100?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Lyktesprayen blir ikke mye pent. ser fort når du bremser, blinker, rygger at du ikke har fått på jevnt med spray også blir den sprayen veldig fort matt. kjøp deg heller slike 940look lykter og få det godkjent, ser bedre ut og er lovlig.

Driter egentli i om det er lovlig eller ikke... Politiet her i distriktet jeg bor bryr seg ikke om det.

Om jeg setter inn sterkere pærer blir vel lyset litt bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil aldri bli bra, veit at du gir f i om det er lovlig eller ikke, men jeg tror du kommer til å skjønne hva jeg mener etter at du har sotet de, de blir ugjevnt sotet uansett hvordan du gjør det, og farge forskjellen mellom høyre og venstre kommer til å ses på lang vei. Spar deg opp de 2000kr det koster for 940look lykter eller andre lykter som er ferdig sota/rødtona, da blir bilen bedre å se på.

Og hvis du må på visning pga de lyktene kan du få en bot som er halveis så mye som de lyktene koster!

Her snakker vi dyr sote spray.

Lykke til med lakkeringen!:rolleyes:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes.. skjønner hvilken du mener. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/bcb/newsdet56.htm

men ville bare påpeke at 940'n ikke har sånne lykter, derimot nyere 740.(bare med orange blink). og nyere 760 har samme typen bare mye bredere.

Volvo 240 TIC - 86

Volvo 850 T5 -95 (solgt)

Volvo 240 GL - 85(solgt)

Volvo 740 TIC -87 (solgt)

Volvo 740 TIC -88 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vomaz

eller bare å vaske med white spirit el bremsevæske:rolleyes:

'

Eller du bruker LAKKFJERNEREN som kommer fra samme fabrikk

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -=turbokalle=-

yes.. skjønner hvilken du mener. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/bcb/newsdet56.htm

men ville bare påpeke at 940'n ikke har sånne lykter, derimot nyere 740.(bare med orange blink). og nyere 760 har samme typen bare mye bredere.

De ja. tok visst litt feil angående modell, beklager det, men disse lyktene er jo mye bedre enn å spray sote baklyktene!

Til Ecko: det er en 110% større sjangs for at du tar med deg original malingen med den malingsfjerneren, enn at du bare tar med deg sote fargen, og da blir det nok dyr spray:

Forelegg, Malingsfjerner, nye lykter bak!! ditt valg

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på 740en min kjøpte jeg svart lyktespray å "sotet" øverste rad.. slik at nederste fortsatt var rød.. tok meg litt tid på det, å resultatet ble veldig bra.. blinkelys blinket orange, og ryggelys ble kansje litt svakere.. kjørte med d i 2 år nesten, var stoppet av politiet 2 gang, men di sa ikke noe.. bilen gikk igjennom en eu-kontroll også med det, og lyktene ble ikkje matt..

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider