Gå til innhold

Svart Veilside stylet RX7 rudskogen.. Bilder noen?

Ranger emnet

_M3

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pudding

Har film fra fredag og lørdag...

Han snurra nesten hver gang jeg filma han da så at han hadde superpeil på vått nekter jeg sterkt for...

:)

Kjem nokko film online i kveld serru

Lørdag:

Første gangen utpå snurra han 4 ganger.

Andre gang utpå snurret han 1 gang.

Søndag:

Utpå to ganger, snurra en gang midt på langstrekket etter å ha dratt noen kontraer bortover.

Han ble vant til den våte banen etterhvert, så jeg synes det gikk veldig bra alt i alt. Til og med Kenneth snurra jo en del ganger, både på vått og tørt, og han har etter min mening superpeil... Jeg synes ihvertfall han var dyktig, han har jo aldri kjørt bilen på bane før.

Ikke mobb kameraten min

lollol

:D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TP Racing

Lørdag:

Første gangen utpå snurra han 4 ganger.

Andre gang utpå snurret han 1 gang.

Søndag:

Utpå to ganger, snurra en gang midt på langstrekket etter å ha dratt noen kontraer bortover.

Han ble vant til den våte banen etterhvert, så jeg synes det gikk veldig bra alt i alt. Til og med Kenneth snurra jo en del ganger, både på vått og tørt, og han har etter min mening superpeil... Jeg synes ihvertfall han var dyktig, han har jo aldri kjørt bilen på bane før.

Ikke mobb kameraten min

lollol

:D

Helt enig,vær snill med gutten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

ingen personanngrep her altså ;)

Bare se mine egene videoer, jeg snurrer og drar av banen og all galskap ;)

Bare at det eneste jeg så og filmet av rx7-en var snurringer ;) Så da hjelper det ikke om dere forteller meg at han er best til å kjøre hihi

videon kommer ut idag isteden, beklager forsinkelse, men ehh noen måtte se gjennom før jeg fikk legge ut og sånnt...

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolfgti

Rx7'en var rå!

Har dere linker til sider med bilder fra Rudskogen Gatebil?

Legg gjerne ut ett par!

Det ligger masse linker her på forumet, det er bare å bruke søkefunksjonen :)

Moderatorene skulle samlet alle linker til bilde-gallerier i en egen tråd, slik de har gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

hahaha

ingen personanngrep her altså ;)

Bare se mine egene videoer, jeg snurrer og drar av banen og all galskap ;)

Bare at det eneste jeg så og filmet av rx7-en var snurringer ;) Så da hjelper det ikke om dere forteller meg at han er best til å kjøre hihi

videon kommer ut idag isteden, beklager forsinkelse, men ehh noen måtte se gjennom før jeg fikk legge ut og sånnt...

Et skjevt ord til, og kneskålene ryker, din skaptrønder! :D

Jeg skjønner godt hva du mente, jeg måtte bare få frem at den første turen hans på banen ikke er representativ for resten av kjøringen hans. Jeg får sette igang å redigere en film selv da, og legge det frem som bevis for juryen :)

Hvis ikke du kanskje har lyst på litt mere råmateriale fra en gjeng med stakkars amatørfilmere da Pudding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger masse linker her på forumet, det er bare å bruke søkefunksjonen :)

Moderatorene skulle samlet alle linker til bilde-gallerier i en egen tråd, slik de har gjort før.

er det en bil du har hentet eller?

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skjevt ord til, og kneskålene ryker, din skaptrønder! :D

Jeg skjønner godt hva du mente, jeg måtte bare få frem at den første turen hans på banen ikke er representativ for resten av kjøringen hans. Jeg får sette igang å redigere en film selv da, og legge det frem som bevis for juryen :)

Hvis ikke du kanskje har lyst på litt mere råmateriale fra en gjeng med stakkars amatørfilmere da Pudding :)

Jo jo... redigering kan alltid gjennomføres.. :) er vel bare praktisk overlevering som er hindre for slikt.

Kneskålene mine er i fin form forresten... og den skaptrønder var ordentlig treffene ja hehe

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Ja..."møringen-militsen" heter gruppen han kjørte i.

Da var det strengt forbudt for andre å være på banen, med tanke på sikkerheten til andre. Var faktisk forbudt å oppholde seg i depoet til og med :)

Hehe. formulerte kanskje litt dårlig. Han var jo så dårlig til å kjøre at han kanskje burde kjørt i eget heat :) neida. bare kødder litt. De som ikke tryner prøver ikke hardt nok. Så jo at han ville prøve å se hvor breit bilen kunne gå. Fint at ikke alle er "griphorer" her :).

Mente at det var sikkert eget heat med biler med prøveskilter. Tror det gjorde det sånn forrige gang.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Hehe. formulerte kanskje litt dårlig. Han var jo så dårlig til å kjøre at han kanskje burde kjørt i eget heat :) neida. bare kødder litt. De som ikke tryner prøver ikke hardt nok. Så jo at han ville prøve å se hvor breit bilen kunne gå. Fint at ikke alle er "griphorer" her :).

Mente at det var sikkert eget heat med biler med prøveskilter. Tror det gjorde det sånn forrige gang.

Det var heller ment som et hån mot møringene :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider