Gå til innhold

Forsikring på s4 (1994->)?!

Ranger emnet

Handy-Andy

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter en ny bil og da HELST en s4 2.2T (1994->).

Har sjekket prisene hos de forskjellige selskapene og mener da at det kan ikke være fryktelig dyrt (?!) og vil da gjerne høre hva folket egentlig betaler for en slik bil uansett bonus og alder.

Må jo bare ha stasjonsvogn med turbo og quattro.

:rolleyes:

På forhånd takk :)

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Handy-Andy

hmm, det hørtes ikke ille ut :op Beste tilbudet jeg fikk var fra gjensidige til nesten 17000,- blanke norske i året(!!!)

Hehehe..... Godt du fikk ett tilbud iallefall da.

Fikk blankt nei da jeg forhørte meg om en s4 til mitt firma.

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 10' i året, 20' km kjørelengde, 70% bonus, gateparkering i Oslo, ingen førere under 25 år.

Hadde jeg hatt 2,2T istedenfor 4,2 V8 hadde jeg betalt ca 5500,- Jernbanepersonlets forsikring henger seg ganske opp i motorvolum...:rolleyes:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted på internett hvor man undersøkte hvilket selskap som var billigst for en golf 4 1.6 og da kom Trygg-Hansa ut billigst med 8000,- i året på en "kvinne 32" i oslo. Og prisene varierte helt opp til 13000,- som var Gjensidige.

Vet ikke om det bare kan være golf der i selskapet (trygg-hansa) som er billig eller om det gjelder for reterende biler ôg(?!)

Selv har jeg 40% bonus, full kasko med leiebil og er (desverre) fører under 25år.

og beste tilbudet jeg har fått er hos Gjensidige på ca 17000,- i året med full kasko.:o

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider