Gå til innhold

Camaro 67 body kit, hva syns dere?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk litt sånn blanda følelser jeg! pen var den, men den originale camaroen er deilig nok fra før av! se feks på den z-28en til NEW. den syntes jeg var herlig! hvorfor ikke heller bygge slike kits på den nye camaromodellen som kommer snart?? istedet for å bruke de gode gamle klassikerne??

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, prata med han som har laga den Grå Camaroen med bodykitet på Gardermoen 13 august. Utrolig gjennomført bil. Hele kitet er i stål og. knekt og rulla og sveisa og herja, imponerende. Han var ganske fornøyd med bilen. Ville bare ha litt mere motor etterhvert, står en 327 med TPI insuget (TPI innsuget er fint!) i bilen. Jeg syns bilen var skikkelig tøff, spesiell. bodykitet på den bilen var ganske ulikt det på project 50/50 egentlig.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Catch22

Ser ut som Bowtie-gutta også har hivi seg på den der jævla Eleanor bølgen som raser (raserer) Mustang miljøet

 

Skjønner hva du mener men du tar vel litt hardt i her. Mustanger er ikke så sjeldne at de tar skade av at noen blir ombygde. Fører vel heller mere til at flere tar var på gamle vrak.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i litt ekstra ja, men det er faktisk en del folk i miljøet rundt om i statene som ser med stor bekymring på utviklingen. 67-68 mod Fastbacks standard biler eller med GT options er ofte sinnsykt overpriset. Dette er med på å gjøre hobbyen mindre tilgjengelig for den vanlige mannen i gata.

Godeste C. Shelby er selv med på dette ved å ha tatt opp igjen produksjonen på GT350 bilene og GT500E (gjett hva E `en symboliserer). Hadde han enda produsert hele bilen fra bunn, karrosseri og alt. Men neida, han skal kjøpe inn eksisterende biler (som flere kunne hatt gleden av), ribbe dem og bygge dem opp igjen med en prislapp på +- 100.000$ og så selge den til en eller annen rik jævel som "bare hadde lyst på en eller annen kul bil".

 

(Btw, carbonpanseret i avataren er Photoshoppa)

5.0L 345hp Motorsport motor, 4tr manuell, Currie bakstuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mange rike jævler har lite fritid. Da er det jo kjekt at noen andre restaurerer en Mustang for de. Resultatet er jo uansett at det blir mange fine Mustanger som folk tar var på rundt i verden. Prisstigning på Mustang Fastback er ganske normalt syns jeg. Bilen er ekstremt populær, det har den alltid vært. eleanor eller ikke.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Catch22

Tok i litt ekstra ja, men det er faktisk en del folk i miljøet rundt om i statene som ser med stor bekymring på utviklingen. 67-68 mod Fastbacks standard biler eller med GT options er ofte sinnsykt overpriset. Dette er med på å gjøre hobbyen mindre tilgjengelig for den vanlige mannen i gata.

Godeste C. Shelby er selv med på dette ved å ha tatt opp igjen produksjonen på GT350 bilene og GT500E (gjett hva E `en symboliserer). Hadde han enda produsert hele bilen fra bunn, karrosseri og alt. Men neida, han skal kjøpe inn eksisterende biler (som flere kunne hatt gleden av), ribbe dem og bygge dem opp igjen med en prislapp på +- 100.000$ og så selge den til en eller annen rik jævel som "bare hadde lyst på en eller annen kul bil".

 

(Btw, carbonpanseret i avataren er Photoshoppa)

 

Nå er jeg langt ifra noen sosialist, men er ikke mye av bilmiljøet i USA i ferd med å utvikle seg slik?

Ta en titt på amerikanske diskusjonsforum'er:

Klassike biler: for dyrt. Kjøpt opp, profesjonelt restaurert og solgt dyrt til rike folk.

Retro rods: Så dyre deler at nesten bare proffer ("hot rod fabrikker") har råd til å kjøpe de.

Bilblader: Så avhengige av sine annonseinntekter at de ikke tør å skrive kritisk om useriøse tilbydere i ettermarkedet. "Street Beast" hotrods er et eksempel på det. Man blåste annoenseringen opp til et astronomisk nivå for at redaksjonene skulle skrive kun positivt og ikke negativt. Så økte salget der etter. De som tapte var garasje mekker'ne og "u-innvidde" som ikke hadde nok penger til å la andre bygge for seg.

 

Trist og sykt.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

hehe, hva synes de hardbarka V8 folket om dette da :

 

http://www.m1stang.com/

 

 

Mustang med kjøreegenskaper :D

 

puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår