Gå til innhold

Hvilket forsikringselskap?

Ranger emnet

Superthomas

Anbefalte innlegg

Originally posted by Superthomas

Har hørt med vesta og de var billigst på 5050,-

Holder meg langt unna Posten, har hatt nok plynder med dem.

Men har hørt at Terra forsikring skal være billig, noen som har nettadresse?

jeg ringte terra, dem skal ha deg til sitt nærmeste kontor for en prat (det jeg fikk som svar) men dem var faktisk villig til å gi meg forsikring på en sierra cosworth (dengang som nitten år med 20%.. tror dem er ganske greie å ha med å gjøre..

ganske enkelt terra.no ;)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt alle bilene utenom nå M3'en min i Terra. Kjempeselskap. i hvertfall når man har en litt utsatt bil. Og hvis man i tillegg har de reg på foreldrene sine slik eg har hatt med alle bilene unntatt M'en så er de DEFINITIVT billigest.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen banker insisterer på dette, men Fana Sparebank som eg har kjøpt forsikring i, krever IKKE dette.

Ringte opp selv og ordnet alt i min mors navn, hun har aldri snakket med de eller skrevet under på noe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Bet 9K på 87mod E30 M3. 22år&20%bonus m/8t Km i året. Delkasko.

stemmer det?

9000 i året for delkasko på en m3?

og bare 20%bonus?

Hvilket firma er dette?

Jeg var 18 og hadde 20% da jeg bare hadde ansvarsforsikring på 245`n min, det var en 1980mod med 1.9liters motor, det kostet 13 000..

sykt.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

stemmer det?

9000 i året for delkasko på en m3?

og bare 20%bonus?

Hvilket firma er dette?

Jeg var 18 og hadde 20% da jeg bare hadde ansvarsforsikring på 245`n min, det var en 1980mod med 1.9liters motor, det kostet 13 000..

sykt.

Stemmer det 22 år er eg og.

Har bare en livforsikring utenom til 90kr i mnd og da er eg totalkunde i følge de. Dette var hos Gjensidige.

ok, er bare de gangene jeg har vært i kontakt med Terra ang forsikring av bil så måtte jeg først bli kunde osv der. Det gidder jeg ikke da jeg er totalkunder flere andre steder..Er nok nå

Fana Sparebank selger BARE forsikringen til deg, uten noe mer vrøffel: tlf 55 91 98 00.

Men de er ikke noe særlig billige på folk under 23, men ikkje de verste heller........

Lenke til kommentar
Del på andre sider