nilsgeorg Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Har nettopp fått et nytt eksosannlegg til bilen min, så har jeg bare noen små spørsmål ang. montering. Tok av det gamle eksosannlegget i går, og hadde noen problemer med å få det av, så jeg måtte kutte noen av rørene i to(var hull i begge de bakerste pottene, så jeg kunne ikke ta vare på noen av delene uansett). Men jeg bare lurer på om det er noen som har noen tips når det gjelder monterig? noen andre som kanskje har hatt problemer med dette arbeidet, så blir jeg glad om jeg får noen tips før jeg begynner. Skal ikke sette det nye på før på torsdag Har byttet eksosannlegg på en gammel ford, og der var det ingen problemer, men eksosannlegget på vectraen er så knotete, og derfor tungt å få på plass (tror jeg i så fall, hadde problemer med å få det gamle av som jeg nevnte tidligere). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Å montere eksosanlegg på en vectre skal nu ikke være noe problem.... skal du bytte hele??? er det katalysator på bilen??? hvis ikke så er det vel bare og løsne skruene etter grenrøre og begynne og montere...;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg