Gå til innhold

Bilder av M6 E63, råå!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Fant noen spyshots av BMW E63 i M6 utgave..

img_0505.jpg

[

Nå får gutta som selv kjører 20 år gamle biler modere seg litt her synes jeg, denne M6'en er jo bare helt konge, og det sier jeg som er VAG-entusiast... ;) De som sier noe annet må legge vekk misunnelsetaktene og venne seg til designet og bare glede seg over denne, for oss fleste, uoppnålige bilen. :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drømmebil for mange. Men personlig synes jeg ikke hekken er noe å samle på. Ligner kanskje litt på en hyundai coupe med den hekken der?

Men hadde SELVFØLGELIG ikke sagt nei takk til en slik:)

Så en 6 serie cab i oslo idag. Er ikke så inne på bmw sine koder på bilene, så det holder vel å si at den var helt ny:)

-05 BMW 120d m-sport

The only 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimo

Hyundai-Coupe-02_640.jpg

hmm, kanskje de ikke var så lik likevel?

Jaja, drunk

Joda, det er faktisk et poeng at den kan ligne på rumpa til en Hyundai Coupe...

Derimot ikke gamlemodellen som du har linket bilde av her, men den nyeste versjonen (2003->)

Den ser forøvrig ut som en Koreansk [Audi] TT i mine øyne...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Terminator

Nå får gutta som selv kjører 20 år gamle biler modere seg litt her synes jeg, denne M6'en er jo bare helt konge, og det sier jeg som er VAG-entusiast... ;) De som sier noe annet må legge vekk misunnelsetaktene og venne seg til designet og bare glede seg over denne, for oss fleste, uoppnålige bilen. :)

Rull inn a! M6en er stygg! ny! og dyr! De 3 tingene har ingenting med hverandre å gjøre egentlig.

ååhh! jeg syns det er så trist at denne stygge bilen er uoppnålig for meg :). hehe.

Drømmer om mange nye feite biler jeg forøvrig. Viper feks.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Jeg har sett alle sammen i virkeligheten.

Nye 5-serie f.eks. ser ikke ut så snart lakken blir litt slitt på den.

5-serien er så jææævla nydelig. Skulle ønske pappa kjøpte en E60 530dT istedet for Passaten.. Har du sett en E60 med slitt lakk??

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider