Gå til innhold

Bilder av M6 E63, råå!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by BLACK.PEARL

Så du dette fra Top Gear?

Har en TG episode liggende hvor dem viser bilfra siden, med en porcshe ved siden av. Uten bagasjelokket var bilene veldig, veldig like fra siden :eek:

Så det på Top Gear tror jeg ja....well

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

:rolleyes:

Det argumentet var rett og slett dårlig

Er ikke så mange biler som passer slitt lakk da;)

Er det nå det, bare vent til du selv ser en nyvaska utslitt 5-Serie, den har svært mange buede flater som gjør at man ser slitasjen fra nær sagt hvilken somhelst vinkel. At noen av flatene buer innover hjelper ikke akkurat. Støtfangeren bak er ett godt eksempel, under lyktene avslører den med en gang stygg lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Er det nå det, bare vent til du selv ser en nyvaska utslitt 5-Serie, den har svært mange buede flater som gjør at man ser slitasjen fra nær sagt hvilken somhelst vinkel. At noen av flatene buer innover hjelper ikke akkurat. Støtfangeren bak er ett godt eksempel, under lyktene avslører den med en gang stygg lakk.

Kan ikke si meg helt enig der...Dessuten er de fleste moderne vaskeautomater børsteløse..

Mn jeg skal kikke ekstra nøye etter neste gang jeg ser en bangle-bil ;)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Si hva dere vil folkens, når dere ser disse BMW'ene i levende live, så er de mye mye mye lettere å svelge enn på bildene. Sånn har det vært for meg angående 1-serien, 5-serien, 6-serien og 7-serien..

Ener'n er og forblir stygg som F. Og den nye 3-serien, selvsagt ikke sett den i virkeligheten, er så stygg på de første bildene atte... Huff... sick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Rull inn a! M6en er stygg! ny! og dyr! De 3 tingene har ingenting med hverandre å gjøre egentlig.

ååhh! jeg syns det er så trist at denne stygge bilen er uoppnålig for meg :). hehe.

Drømmer om mange nye feite biler jeg forøvrig. Viper feks.

Du kunne absolutt ha trengt en ny stygg bil, med antispinn, i stedet for den du har, du som ikke kan sette i gang i kryss og rundkjøringer uten hjulspinn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Du har faktisk rett. hvertfall hvis det var den Gule BMWen min du så, den nye klutsjen er så brå at det eneste jeg får slura på når jeg setter i gang er dekka.

Skulle gjerne hatt antispinn på vippebryter som jeg kunne slått på når det regna.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider