The Mazta' Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 mmmmmm....lukter godt jo! :D Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Værste kjerven med rånar-buskas jeg har sett :D lol lol lol lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 En kamerat av meg hadde nærmere 200 wundis.. lukta bilen lenge før du så den:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Var en tur i Halden i august 99' og der var en Amazon med en slik 'klyse' med Wunderbaum hengende i speilen. Jeg kjente lukte inn i min bil selv om alle vinduene var igjen, vifta slått av og jeg kjørte ca 200-300 m bak ham. Tør ikke tenke på hvordan lukta var inne i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 hehe ville ikke likt å blitt stoppa i kontroll da, når du har inhalert så jævlig overdose me wundisær... det må gå bra opp i skallen det ja. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Hadde puke hvis jeg hadde sittet på i en bil med en wunderbaum skog i..... Skjønner ikke hvorfor folk har wunderbaum i bilen, er det fordi de stinker hest tro??? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Wunderbaum er en harry faktor, sikkert derfor det er en trend hos de harry folka... personerlig så kan jeg ikke fordra wunderbaum. syns det er råharry som faen... det skal lukte bil i en bil ikke en haug billigparfyme, stinker jo gammal tante av bilen da........ Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg