Jeez Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Bladde i ei bilbok eg fikk for fleeere år siden og fann et stort avsnitt om Golf GTI. I boka blei denna bilen på bildet framstilt som en orginal GTI, men det er ikkje sånn eg kjenner den. Den såg litt spesiell ut med alt sammen lakkert syns eg, hvilken styling er det snakk om her egentlig? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 den stylinga ser ut som no kamei-opplegg. og jeg tror man fikk det som "originaltilbehør" til golfen :rolleyes: altså at møller-nettet forhandla greiene...... jævla stygge greier! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Hm.. artig, blir jo retrostyling da da! Det er jo tøft.. Eg som trudde eg hadde sett alt! :) Noen som har flere bilder av detta her? Fants det bakfanger til Jetta mon tru? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg