Ray Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Nettopp kjøpt meg 740 nå, å det som er er at han som hadde bilen før han eg kjøpte ann av, har lakkert interiøret svart, originalt beige. idiotisk spør du meg. Eg har lyst på sikt å bytta te svart interiør, lurte på om noen hadde noe liggande som: dørsider, nedre del av dashbord, gulvtrekk, midtkonsoll alt i svart te ein billig penge. må vara fint, å kj store stygge merker i det. ein ting til.. ser at bakdekka mine er kun slitt på innsiden, ka kommer det av ?? stilles spissinga også bak ??? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Frem dekk slitt feil satt bak kanskje..... HAr blått int, 200 for alt. Ikke i perf stand! Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg