mistercartman Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Så akkurat på serien "Politiet" på TVN, og la merke til at de var sponset av P4, men i politibilen hørte de på Kanal24 :) Ikke bra overfor sponsor :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 jeg så det:D :D Følger godt med på "Politiet" ja..er morsomt å se hva som skjer i nærmiljøet..denne episoden så var de ikke lagt unna der jeg bor Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 så også d, la ikke mærke til radioen da. d jeg la merke til er hvor ufattelig lite politiet hat å gjøre nå de må hjelpe en lastebilkjører å skifte dekk, å hvor ufattelig døfødt d var å følge etter bussraneren.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Irriterende å sitte å zappe mellom "politiet" og "wildboys" :) Ble hissig han fyren som skulle ransakes skikkelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Syns ikke det var noe og skryte av, 3-4 forskjellige saker, kjedeligt.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Vet ikke om politiet i asker og bærum er riktig å følge jeg.. det eneste som skjer her er jo narkosaker og hvitsnippkriminalitet.. er ikke så morsomt å se på tv...kunne heller tatt fra en "storby" eller hva man kaller de største landsbyene i norge(oslo,bergen,trondheim etc).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Lo bra når de skulle ha av underbuksa til han duden som prøvde å kjøre fra purken! :D Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 JEG ER MAANN!! :p han var morsom han Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Så at Dagbladet klaget på "for lite action"...hm...Jo mindre action jo bedre vil jeg tro? Er action at flest mulig blir drept? Syns det var en merkelig ting å skrive.... Men nå støtter jeg politiet i jobben dem gjør da, så.... Når det vandrer snåle narkiser rundtomkring så blir det jo endel komiske situasjoner da.... Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Når man vokser opp med NYPD, LAPD og [insert american city]PD i omtrent hver film som pumpes inn på kino, så er det ikke rart man synes at det er lite action i Norge... (Og reality greier fra usa) "Kor e alle eksplosjonan og gønnærne?" "Æ vil se kjændisa, ikkje vanlige politifolk" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Dem sku lagd serien i Drammen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by EagleAy Dem sku lagd serien i Drammen :P Eller på ghettosiden av oslo (i regi av stovner politikammer) Da hadde det blitt heftig action... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Neeeei, jeg glemte det i går! :( Når er reprisen? Var artig forrige gang, utenfor Lancelot / Peppes i Asker. Gøy at det foregår rett nedi gata liksom :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Decepe Eller på ghettosiden av oslo (i regi av stovner politikammer) Da hadde det blitt heftig action... Reprisen er klokka 20.00 på lørdag... Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Decepe Eller på ghettosiden av oslo (i regi av stovner politikammer) Da hadde det blitt heftig action... Ja, ikkesant.. :P *ler av* Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg