Gjest 1302 Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Det er vel snart på tide at det blir arrangert noe i Trondheim.. Noen som har ideer eller forslag til hva vi kunne gjøre? Er vel ikke akkurat tiden for noe Street meet *fryser*, blir vel ikke helt det samme om alle bare sitter i blien.. men go cart eller noe sånt? eller kansje noe helt annet?? FORSLAG?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Vi har da allerede prøvd litt vi... Men jeg er med! OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Jeg er også med. Og ja; det var litt kaldt å stå ute sist ;) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 ja,det kan godt hende jeg oh hiver meg med på noe.en kveld på Eivind Opplands gokart i fossegrenda hadde ikke vert og foraktet.men da kan ikke jeg før torsdag i neste uke,for det er da det kommer inn lønn til meg! :( kjipt med lite penger ja! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Mulig at oss VAG-gutta, som har det sedvanlige torsdagstreffet på Sandmoen i kveld, tyvstarter litt med gocart :) OZzzt zzzz som vanlig å finne på Sandmoen kl. 1900 første torsdag i hver mnd... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Flere som er med på å finne på et eller annet for å korte ned ventetiden til man kan få på sommerdekka igjen?? Eventulet noen som har forslag til når, hva og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Ost Mulig at oss VAG-gutta, som har det sedvanlige torsdagstreffet på Sandmoen i kveld, tyvstarter litt med gocart :) Er vel best for oss andre om vi holder riskokerene borte derfra tenker jeg ;) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Eller oss som ikke har bil som går så langt som til sandmoen... har dessuten litt for mye jeg skulle ha gjort i kveld til at jeg kan dytte bilen dit.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 VAG-gutta testa Eivind Opplands gokart senter i kveld. Det var gøy! Bra bane og gode karter. ...og OZzzt fikk bestetid :D Dette må vi gjøre mer! OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg