jossa Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 haster litt.. skal ha en politiradio... max 5-600kr... gi lyd vist noen har noe.. bor i tromsø så vi får ta det via posten vist du ikke bor her oppe Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jeg har en (omtrent) splitter ny maycom AR108 liggende. Kjøpte den, men fikk aldri brukt den. Har stått på maks en halvtime totalt, og plasten en fortsatt på displayet. Du kan få den for 550kr, eller 700kr med en helt ny batterilader og fire oppladbare batterier. Hvordan høres det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 heisan.. jepps det høres ok ut.. jeg PM'er deg med min mail adresse Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 ok er det noen andre.. bare si ifra.. trenger ikke være gårsdagens modell .. bare den tar inn politi Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg