fred_stian Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Jeg har kjøpt nye speil, m3-look fra røn rek (cd cardic) Skulle bytte i dag, men fikk ikke ut kabelen fra det gamle speilet, den kabelen som går fra stilleren inne til speilet (manuell ikke elektrisk) regner med jeg må åpne speilet men hvordan gjør jeg det billigst mulig?! Og forresten, er det noen som veit om de speilene har mulighet for stilling via knotten innvendig i bilen? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 kjøpte meg z3 speila fra bilextra det er de som ser ut som små museører det var et hælvete å fjerne den vaieren men det går med ei tang og litt muskelkraft. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by fred_stian Jeg har kjøpt nye speil, m3-look fra røn rek (cd cardic) Skulle bytte i dag, men fikk ikke ut kabelen fra det gamle speilet, den kabelen som går fra stilleren inne til speilet (manuell ikke elektrisk) regner med jeg må åpne speilet men hvordan gjør jeg det billigst mulig?! Og forresten, er det noen som veit om de speilene har mulighet for stilling via knotten innvendig i bilen? Er ikke det bare å skru løs kabelen på innsiden av døra(en en stor tynn mutter der) og dra det hele gjennom døra og ut? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 kan gjøre det oxo min kabel ligger i døra enda da Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by fred_stian Jeg har kjøpt nye speil, m3-look fra røn rek (cd cardic) Skulle bytte i dag, men fikk ikke ut kabelen fra det gamle speilet, den kabelen som går fra stilleren inne til speilet (manuell ikke elektrisk) regner med jeg må åpne speilet men hvordan gjør jeg det billigst mulig?! Og forresten, er det noen som veit om de speilene har mulighet for stilling via knotten innvendig i bilen? når du skal fjerne dei gamle speila så må du skru av knotten på innsida av døra. det er fult muligt å bruke justerings muligheter inne i bilen. men da må du modde litt. bruk den gamle innmaten fra speilet. det beste er å bruke innmaten fra før 88 mod. lettera å bygge om. men husk å bygge speilet litt ut slik at du kan justere skikkeleg. lykke til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Sånn, nå har jeg installert de speila.. Gikk fint det! :D Blei ganske så najs! :) Eneste var at de skruene som følgte med tilpassningsgreia til golfen passa jo faen ikke! så da var det ned å rote litt for å finne noen som passa! Og etter at jeg fant ut åssen jeg fikk ut kabelen osv var det 0 stress å fixe det andre speilet! Bare det å vite hvordan! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 we want pics! :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 skal komme med bilder... trudde geocities var kjekt der jeg men...... Har jo sånn jævla grense sak da, så og så mye data i timen... AAAHHHRRGHH..... :mad: Prøver å registrere meg på det derre photobucket eller hva faen.... Men klokka er jo aldri det den må være! :op Skal få lagt ut bilder så fort som mulig, imens kan dere jo prøve geocities jallet Men er det forresten noen som har noen gode tips om hvor jeg skal legge ut hjemmesiden min, som ikke har den samme dritten som geocities...... Sånn begrensningsjall.... Noen som veit om bra sted?! GRATIS! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Home.no fungerer kjempe bra ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Bare ikke prøv å host filmer på home.no .... 170mb videosnutter tar fort knekken på det du har lov å ha av trafikk. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by fred_stian Sånn, nå har jeg installert de speila.. Gikk fint det! :D Blei ganske så najs! :) Eneste var at de skruene som følgte med tilpassningsgreia til golfen passa jo faen ikke! så da var det ned å rote litt for å finne noen som passa! Og etter at jeg fant ut åssen jeg fikk ut kabelen osv var det 0 stress å fixe det andre speilet! Bare det å vite hvordan! ;) Kan jeg få kjøpe de gamle speilene dine for en billig penge? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 hvor mye er billig da?!? Jeg aner ikke prisen på slikkt.......? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Gir deg 200kr + frakt for de...Hvis de er i bra stand da. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Du var ikke interressert i det? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Oh...Glemte å sjekke her jeg ;) Njææ... njooo.... litt mer kanskje.... 350? eller bytte i bakyktene dine?! hehe.... :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg