Gå til innhold

Stjålet Golf Cab Mk1

Ranger emnet

antheus

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke sikkert opplysningen min er til noe hjelp men... Jeg bor på Gjelleråsen og på fredag ELLER lørdag så jeg en sli bil stå parkert i gata her... Den har ALDRI stått der før, noen timer senere var den borte...

Håper du finner det rasshølet som gjorde detta...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Politi gjør desverre ingenting selv om de får navn og adresse.

Dette er mere snakk om og finne vedkommende og gi han et ultimatum.

Skulle han ikke forstå dette, får jeg heller bli litt utradisjonell :D

Har du snakket med forsikringsselskapet om når og hvor den er sett? Kanskje de kan få tak i navn på de som har fylt med kort i det aktuelle tidsrommet?

De har sikkert større interesse av å finne igjen bilen enn politiet har

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Har du snakket med forsikringsselskapet om når og hvor den er sett? Kanskje de kan få tak i navn på de som har fylt med kort i det aktuelle tidsrommet?

De har sikkert større interesse av å finne igjen bilen enn politiet har

Ja, det har jeg gjort. Men jeg fikk bare beskjed om at de har prøvd og kontakte politiet før, for og få litt fortgang, men det har ikke vert heldig. Politiet har bare jobbet enda mindre med saken da.

Men nå har det gått en uke siden den ble tatt, så bilen er vel enten slaktet eller ihjel-kjørt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Back to topic.

Denne tråden har allerede blitt stengt en gang før pga litt hetsing.

Problemet er at dette skjer hver dag, så aviser er ikke altfor interresert. Alle slike tyveri blir ikke prioritert her i oslo (og de fleste andre byer i Norge.)

Dette er utrolig synd. Neste politisk parti som gjør noe aktivt for at politiet får mere tilskudd får min stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by antheus

Intet funnet

Føler med deg, selv har jeg ikke blitt frastjelt bilen enda., og håper det ikke skjer..

Ser etter i Halden-sarp område.- sier ifra o m jeg ser noe.. hva var reg nummeret? - gjenta kontakt info også!

føler med deg.. - leit som f..

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider