bmw-styling Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Tjuver må vi komme til livs! Har du en adresse, kontakt snuten. Å gjøre opp selv gjør deg også kriminell, man skulle slått de helseløse. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Politi gjør desverre ingenting selv om de får navn og adresse. Dette er mere snakk om og finne vedkommende og gi han et ultimatum. Skulle han ikke forstå dette, får jeg heller bli litt utradisjonell :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Ultimatum?? Gi han heller litt aluminium, eller stål rør å tygge på sier jeg bare:) Lykke til, håper du får noen homeruns med trynet hans:D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Er ikke sikkert opplysningen min er til noe hjelp men... Jeg bor på Gjelleråsen og på fredag ELLER lørdag så jeg en sli bil stå parkert i gata her... Den har ALDRI stått der før, noen timer senere var den borte... Håper du finner det rasshølet som gjorde detta... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Innlegget fjernet. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by antheus Politi gjør desverre ingenting selv om de får navn og adresse. Dette er mere snakk om og finne vedkommende og gi han et ultimatum. Skulle han ikke forstå dette, får jeg heller bli litt utradisjonell :D Har du snakket med forsikringsselskapet om når og hvor den er sett? Kanskje de kan få tak i navn på de som har fylt med kort i det aktuelle tidsrommet? De har sikkert større interesse av å finne igjen bilen enn politiet har Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Finn jæveln som gjor det og kjør han over svenskegrensa så vi blir kvitt pakket!:mad: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Polo Classic Har du snakket med forsikringsselskapet om når og hvor den er sett? Kanskje de kan få tak i navn på de som har fylt med kort i det aktuelle tidsrommet? De har sikkert større interesse av å finne igjen bilen enn politiet har Ja, det har jeg gjort. Men jeg fikk bare beskjed om at de har prøvd og kontakte politiet før, for og få litt fortgang, men det har ikke vert heldig. Politiet har bare jobbet enda mindre med saken da. Men nå har det gått en uke siden den ble tatt, så bilen er vel enten slaktet eller ihjel-kjørt. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by EvenS Finn jæveln som gjor det og kjør han over svenskegrensa så vi blir kvitt pakket!:mad: Tror du at svenskene vil ha han da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 moderated Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 antheus: Du må pushe på hos aviser osv. Fortell dem at purken driter i saken osv... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Jepp. Back to topic. Denne tråden har allerede blitt stengt en gang før pga litt hetsing. Problemet er at dette skjer hver dag, så aviser er ikke altfor interresert. Alle slike tyveri blir ikke prioritert her i oslo (og de fleste andre byer i Norge.) Dette er utrolig synd. Neste politisk parti som gjør noe aktivt for at politiet får mere tilskudd får min stemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Tror vi skal starte en egen klubb jeg; Noen rappet bilen min klubben, faen skyt av meg hue!!! Medlemskap: 50 kr Jippi :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Intet funnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by antheus Intet funnet Føler med deg, selv har jeg ikke blitt frastjelt bilen enda., og håper det ikke skjer.. Ser etter i Halden-sarp område.- sier ifra o m jeg ser noe.. hva var reg nummeret? - gjenta kontakt info også! føler med deg.. - leit som f.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg