matsi Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Hvis du skal hellakkere en bil i sort-metallic. Hva ville dette koster (ca)? Og er det noen steder som anbefales? Det har dukket opp noen riper på døren min, er det mulig å kjøpe "dekkstift" e.l for å lakkere over, til alle mulige farger? Jeg har en ganske sær farge på bilen min - tror jeg. På forhånd takk! Siter Golf '94 Pink Floyd Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jeg fant forsåvidt litt lakkeringspriser rundt på forumet her, men ingen direkte anbefalninger. Spørsmålet om "dekkstift" står fortsatt :) Siter Golf '94 Pink Floyd Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Først må du finne fargekoden for bilen da. Hel-lakkering kan bli ganske dyrt, med mindre du kjenner noen som kan ta det innimellom eller gjør det billig! Dekkstift har jeg aldri fått til å funke noe særlig bra, men det kan være meg. :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg