mjepson Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Har dere noen blider av forskjellige eksos på 6n? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva som er penest. Jeg har jo denne utskjæringen i bakfangeren, så da må jeg nesten ha eksos ellers ser det litt teit ut. Hadde sett for meg en 1x90mm rund, noen som har bilder av det? Hvordan er det man monterer disse på biler uten utskjæring? må festene "senkes" slik at eksosen kommer under bakfangeren? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakke Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 - kør enten dobberunde. - el. skjær ut samme utsparing på andre sia og ha en stor oval på hvær side - el. lokk begge utsparingane og lag en ny litt større påiddten.. med store doble runde :rolleyes: Siter sh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 en på hver side utgår (for mye arbeid) midten utgår (for mye arbeid) :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakke Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by mjepson en på hver side utgår (for mye arbeid) midten utgår (for mye arbeid) :) arb... hehe ære ikk d man klør i fingerane etter a?:cool: Siter sh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 jeg liker bare arbeid som jeg tror jeg kan klare og som er økonomisk :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Personlig liker jeg 2 runde....som jeg har(og Blueboy osv osv....) Men som sagt tidligere her,MIDT på er SJEF...men skjønner at det nå jobbes litt da....jeg har lyst på 2 til på andre sida når cuppdiff mont til våren......... Men om du skal ha en så kjøp en rund en da....jeg liker ikke ovale..............(det var mitt synspungt) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 jeg føler en rund på 90mm vil se penest ut ja, rett ikke bøyd... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hvis du ikke klarer å bestemme deg så får du vel bare hive deg i å sparkle hullet eller no da! =p nei enderør MÅ du nesten ha på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg