Ola Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Hvis det er opp til meg, så kommer all snøen hit først :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Mr.X Når skal vi prøve og lage en ny og bedre film???? Skulle hatt flere kamraer..:D :D :D Jeg er alltid klar snakket litt med ole dumm i går, men da kom snuten så de måtte stikke før jeg kom, har allerede blitt bedre til å filme... si fra til ole dumm og be han si fra til meg(på mob) så er jeg der med kamere... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by OleC Jeg er alltid klar snakket litt med ole dumm i går, men da kom snuten så de måtte stikke før jeg kom, har allerede blitt bedre til å filme... si fra til ole dumm og be han si fra til meg(på mob) så er jeg der med kamere... Dette er rock'n'roll Mr.X.. du har rett i at biler som går bra bråker... det er jo det som er minst halve moro'a.. Lyden.. Så du hadde god fart i snø hauen.. sSå litt kult ut.. hvordan ble det med skader.. null og niks??? Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 enda Godt at Mr.X og 300zx'n hadde litt lyd... var jo mesteparten av grunnen til at vi gadd å få filmen på nett... man så ikke så himla mye, men det man hørte var jo heftig nok ... synes ihvertfall jeg ;) :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by OleC Jeg er alltid klar snakket litt med ole dumm i går, men da kom snuten så de måtte stikke før jeg kom, har allerede blitt bedre til å filme... si fra til ole dumm og be han si fra til meg(på mob) så er jeg der med kamere... ja, det var kjipt. en gammel geezer-oldis ringte etter snuten. vi var akkurat bak det "mystiske bygget på det mystiske stedet" da vi så snuten passere inn på området, så da kjørte vi ikke inn på ny runde, men hjemover kan-du-si rett ute på "hoved"veien igjen kom to nye som også svingte opp dit. tror det var helt grei timing å stikke. mazar satsa tilogmed bilen til drivaksla spruta. bra!! noen gir alt heldigvis har han sperre typ hjemmelagd så han kom seg hjem med ett hjul. bare si ifra hvis dere trenger "skuespillere" til filmen ja. im in. og si ifra ja. jeg sier ifra videre jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by Ole_Dumm bak det "mystiske bygget på det mystiske stedet" lol lol lol kjekt å se at jallamekk funker best iblant da :D :D (M.M.H) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg