mabbutt Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Noen som har prøvd det? Har det kommet til Norge i det hele tatt? Det ser litt morsomt ut. URL Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Noen som har prøvd det? Har det kommet til Norge i det hele tatt? Det ser litt morsomt ut. URL Nei, skal komme den 11.12 men håper jeg fikser det før. Ser helt overlegent ut!!! Virkelighetstro kjøring med ekte biler... Digg. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Kamerat fikk det på lørdag, veldig kult men litt vanskelig... Jeg fikk tak i en demo nå så gleder meg til jeg er ferdig på jobb... Fikser vel spillet i morgen håper jeg....:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 PC eller ps2? ser jo att det er ps2, men er det til pc? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Flasher PC eller ps2? ser jo att det er ps2, men er det til pc? Er ps2, vet ikke om det kommer til pc jeg... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Har ikke fått prøvd det enda, ser i og for seg moro ut =) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 tror elkjøp har lagt det ut eller no..... Godt mulig jeg tar feil, mente jeg overhørte noe sånt på skolen i dag!! ring å hør.. Dett'a blir arti.. gleder oss nå!! Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 brodern kjøpte det på lørdag. har ikke spillt det mye ennå men det virker så langt FETT! Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Fikk det i går..... Helt overlegent... Og mye gromme biler.... Et oppdrag hvor skurkene har styla Lexuz'er, et annet et hvor jeg kjører en større modell Lexus. Og på et oppdrag møtte jeg en Skyline..... :D Ikke helt sikker på hva slags modell, gikk fælt de 100 metrene til spikermatta.....:) Og oppdraget gikk til hælvete... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Konge! Jaja, da er det vel løp og kjøp da. Litt viktig å få kjøpt PS2 først kanskje :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Konge! Jaja, da er det vel løp og kjøp da. Litt viktig å få kjøpt PS2 først kanskje :D Neida... ;) Eller kanskje..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1188507 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Spillt dette spillet litt i kveld, virkelig lekkert. Finfin storyline, fine biler, moro å kjøre..... Løp å kjøøøøøøøp! :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg