Gå til innhold

Handle Primera

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Har jo tidligere vært inne her fordi jeg i fremtiden skal handle meg Primera (Må bare få vekk a4'en først) Var nede på en bruktbilsjappe igår å fikk øye på en Rød Primera GT 97' 150Hk Bilen var pen å se på, motor gikk pent, fullt servicehefte, ikke delskinn men pent interiør.... Motor så velstelt ut.. hadde gått 111.000km

Han sa den egentlig skulle gå for 129, men at jeg skulle få den for 100 om jeg slo til der å da.. er ikke disse prisene.. jeg mener begge to, VELDIG gode priser på denne bilen? Eller er jeg helt ute å kjører....?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delskinn er vel standard tror jeg. Var det ikke en her som hadde en SRi med GT fangere som var rød til salgs i Akershus. Kan det være denne? Evnt. Kan det være byttemotor i den. Men det er noe som ikke stemmer helt her...

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mente også at alle Gt skulle ha delskinn... Men jeg sjekket vognkort og alt, bilen er en P11 Gt. Med 150Hk... ellers hadde den vært uinteressant.... Stod nede på Ensjø, utenfor den STORE bilhallen; Bilspektrum eller hva det nå enn heter.... Ikke en SRi, det er garantert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig mistenkelig ut. En 97 GT går ikke for under 150.000

Da er bilselgeren utvitende om forskjellen på SRi og GT, ellers så er det noe galt på ferde. Jeg er ikke kjent med at det eksisterer noen GT uten delskin (da må eieren selv ha byttet ut setene). Men for all del. Lever bilen til NAF, og få dem til å teste motoreffekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg spurte om det var 150Hk ugaven av Gt og dette bekretfet han. Dette kunnne jeg også se på karosseriet og senere også vognkortet. (sjekket opp mot chassi)

Men det var litt merkelig det med at det ikke var delskinn....

Må ta meg en tur til sjekke opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke sett den ennå... den var satt bort til rep av instrumentpanelet og skulle komme tilbake idag! Så da bærer det ned igjen idag.. tenkte å prøve den en tur, finner fort ut om det er ugler i mosen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider