Primera.GT Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 da hadde æ anmeldt han eller tysta til forsikringa osv............. Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by P11 Var den KF registrert? Ja den var KF regget. Og det visste seg plutselig at bilen er en SRi som jeg forventet. Var jo lett å fastslå dette ved en prøvetur og nærmere inspeksjon på motoren. Bilen var pen og grei, men jeg skal ikke ha SRi... Da jeg nevnte at det var SRi og ikke GT som jeg ble forespeilet bladde han bare febrilsk i pairene sine uten å svare meg... Ja ja... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Selgere er en egen rase.... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 å i alle fall dær nede ... :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg