MUNKORAMA Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 vurderer å sette på ventolykter med angeleyes. har lest at det er flere her som har tenkt på ombygging til ventofront, og tenkte de kanskje kunne trenge et par vento lykter. det jeg er ute etter er å vite hva folk her på foruemt vil gi for dem. så hvis dere som er intresserte kunne legge inn bud, hadde det vært kjempe, skal i militæret snart å får jeg en grei pris selger jeg de fort å anskaffer meg de andre lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 tror ikke du kan regne med og få så altfor mye for de om det er orginale ventolykter. gå inn på norskbildelsenter.no og sammenlign priser på brukte ventolykter der, så ser du sånn ca hva du kan få for de. er en på golf3 forumet som var på utkikk etter ventolykter i allefall Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 jeg trenger vento lykter! er eneste jeg mangler... panseret har stått og støvet ned nå lenge og jeg venter på å få tilsendt grill og grill list fra ålesund. Er lyktene strøkene? VELDIG intressert... lønningsdag om en uke også :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 har du bilder forresten? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Vurderte ikke du "angel-eyes" Vento lykter du også mono? Ble det for kostbart? :( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 ikke engle øyne nei... vurderte In-Pro sine.. men den norske importøren skulle ha over 3500,- for dem. mest lyst på e-codes. altså sotede orginale.. koster vel 2300,- nye, men dette får jeg oppgradere til ved en senere anledning. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Ok! Hvem er den norske importøren for In-Pro? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Eiker Motorshop. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by mono jeg trenger vento lykter! er eneste jeg mangler... panseret har stått og støvet ned nå lenge og jeg venter på å få tilsendt grill og grill list fra ålesund. Er lyktene strøkene? VELDIG intressert... lønningsdag om en uke også :) du må vel ha den plata som lyktene sitter i og? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 nei.. blindplata trengs ikke. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg