Asim Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Er det bare meg eller er det andre som tenker som meg??? Jeg bare går og gelder meg til første bil treffet, se på alle prosjektene som blir trylllet med i vinter, kjenne lukten av biler som skjører svin på bane, høre turbolyd, se på div motorer, hva folk finner.... og ikke minst all party party som det kommer til å bli på treff til sommeren. Nå som det er blitt såpass mange medlemmer her så kan det fort bli ENDA mere morsomt på treff til sommeren. Gleder meg litt til streetmeet til sommeren... åååååå det skal bli sååå fetttttttt!!!!!!!!!!! :D :D :D Håper det er andre som tenker som dette??? eller er jeg bare autofil?? heheheheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Det er nok ikke bare deg ;) Bortsett fra at jeg gjerne kunne ha tenkt meg å kjørt et treff om vinteren å, med litt is/snø kjøring :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 hehe Du er ikke alene! :) Tenk sol og varme, dekklukt og damer uten så mye klær på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Det er ikke bare deg! Personlig ser jeg mest fram til Japsetreffet. Koste meg skikkelig der i våres! Fram til da...dorifto i snøen :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Tenk dere RUDSKOGEN WINTER-STYLE!! Rally bane i samme form som rudskogen? mmmmmm--- Ja...! Det funker det også. Ære være 4wd på rudskogen på vinterføre, en gang mens jeg enda lever. DET hadde vært artig synes nå JEG da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Gleder meg så sykt til vår og sommer.. Se på allt det deilige som ruller ut av garasjene, inkludert min egen :) Skal bli godt med tørre veier og turbo ;) FOr ikke å glemme lettkledde autofile damer :D Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverwrx Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 synes det er sinnsykt bra om vinteren og jeg... masse tomme parkeringsplasser, masse snø på østlandet nå, skogsveier med høye myke brøytekanter......etter 20.00 og butikkene er stengt...klart det er gøy med bar asfalt og, men snø er faktisk utrolig mye mer gøy å kjøre på!! Hver liten krok med snø er jo en liten lekeplass... Hva er vel bedre enn sidelengs kjøring?? Masse puddersnø på alle ruter.. såvidt du ser gjennom frontruten der viskerene kjemper for å holde snøføyken fra hjulene unna... du drømmer om viskere på siderutene... bilen er helt hvit av puddersnø etter en eller ti donut 1080 gradere... Det er mere gøy å kjøre vinterstid, mere show på sommeren på bane, det er det. Men har du en gøy vinterbil er drømmen sleip/glatt føre. Mere utfordring. Dette er min første vinter med 4wd. Ja jeg er hekta.... Silverwrx Siter MY09 WRX STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Når er japsetreffet? ikke for tidlig vel? må få bilen ferdig :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg