bmw-styling Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 MJØSMEET - LØRDAG 2. OKTOBER på CC-PLASSEN på HAMAR fra kl. 20.00 og utover de sene nattetimer!!! Møt opp med nyvaska bil og spre ordet videre! :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Det er ventet mye folk i forbindelse med Ham-Kam - Rosenborg dagen derpå ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Får vel ta sjansen på å møte opp da:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Blir det noe så stiller jeg selvsagt opp jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Stiller opp jeg også med nybilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Flotters! Virker som det er litt interesse for dette :) Da er det vel bare å spre ordet!!!!!!!!!!!! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Lørdag 2.oktober på CC - Hamar klokka?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Kjekt med et klokkeslett.... klokka 20:00 ? er det for tidlig? for sent? er bare ei uke til så hvis man skal prøve å få med mye folk er det en fordel å ha all info klar.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Kl. 20.00 høres bra ut Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Nais! :) Håper det blir litt liv da. Møt opp folkens! :op Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Noe sier meg at det blir en kald fornøyelse. Regner med at jeg dukker opp rundt 21.00. Har ikke mulighet før... Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by bmw-styling Noe sier meg at det blir en kald fornøyelse. Regner med at jeg dukker opp rundt 21.00. Har ikke mulighet før... Du tror vel ikke noe annet siden det faktisk er oktober? ;) Finnes ikke dårlig vær.. bare dårlig klær.. og været stopper ikke bil interessen min hvertfall. :) Får håpe det blir like bra som forrige gang da. Bare å spre ordet til mest mulig nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 jeg er klar Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Jeg og dama dukker opp i hver vår bil regner jeg med. Været blir ingen hindring...hvis jeg legger godvilja til :rolleyes: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Håper noen husker å knipse noen bilder/film denne gangen da :) Været ser lovende ut til uka http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=611888&utmy=6742178&meter=140&sted=Hamar&maplevel=5 Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg