Gå til innhold

MJØSMEET lørdag 2. oktober

Ranger emnet

bmw-styling

Anbefalte innlegg

Originally posted by acoupe

tror det blir bra, håper hvertfall på det. Men fanken det er ganske kaldt, hvertfall i Lillehammer. Frøys på meg lausunger på bakkeløp i dag !

GRRRRRRRRR!!!!!!!!! :mad: :mad: :ssip: :ass knock :anger: boxing dukenukem onfiredevi

Bakkeløp ja.. det glemte jeg av! jeg som skulle dit.. jeje..vente til neste år da...

Blir kaldt ikveld ja så det er bare å ta med seg mye klær.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

GRRRRRRRRR!!!!!!!!! :mad: :mad: :ssip: :ass knock :anger: boxing dukenukem onfiredevi

Bakkeløp ja.. det glemte jeg av! jeg som skulle dit.. jeje..vente til neste år da...

Blir kaldt ikveld ja så det er bare å ta med seg mye klær.....

ble ikke helt fasinert av bakkeløp....så NULL quattro power !!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tedsu0

45min til avreise.. ingen som har en ok cd spiller å selge? ta gjerne med :d

Jeg har en fet Mp3 spiller til salgs...Motorisert alu front, fjernkontroll osv...kjøpte den i Sverige for 6000, men trenger den ikke etter at jeg bytta til bil med navi skjerm...

Se etter en svart og en rød Golf 4 på streetmeet..den svarte er min, men spilleren sitter i den røde...lånt den bort for anledningen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

hører at dette var skikkelig fiasko?

*back 2 the bitchuz*

Da har du hørt feil. Skikkelig fiasko var det ikke.

Men skikkelig bra var det heller ikke.

At folk tror det er MASSE liv og supert oppmøte klokka 20:00 når treffet starter 20:00 er jo smart... mange som dro rett etterpå for at det var så lite folk... weeee... vi har vært på streetmeet før gitt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider