Gå til innhold

Bare poste et bilde av 16V min

Ranger emnet

VeeDub

Anbefalte innlegg

Fin den der..

Monzablå 1986 modell Golf GTI 16V gått 189.000km.

Nedlakket med full G60 look og '90 modell dører, overhalt motor 2000, byttet girkasse og montert Powerclutch august 2002, nye hjullager, skiver, klosser, caliptere bak fra VW juni 2002. EU06/02.

Gule Koni og Eibach fjærer, 7.5 og 8.5x17" Azev A med 215/40.

Er det denne her ja? Kjøpt av Espen?

86_gti_16v.jpg

90_g60_look.jpgsimons_eksos.jpg16v_kr_ny_kasse_ny_powerclutch.jpg16v_kr_overhalt_2000.jpgazev_8%2C5x17.jpgkoni_eibach_senket.jpgmomo_apache.jpgmonovisker.jpgnye_215_40_proxes.jpgnye_bakcaliptere.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.

Hva har du gjort med bilen siden du kjøpte den da? Ser ny grill er på plass, skal kjøpe en sånn jeg og, men synes dem er så dyre.. , så jeg venter med det..

Hvordan Eibach fjærer? Hva kostet det oppsettet? Og er bilen stiv, vurderer samme greiene selv..

Espen: Hva gjorde du før lakkering av skjermbredderne etc? Pusset du bare ned? Har du høvvla mye for å få plass til felga? Og hvor i faen kan jeg få kjøpt 88 dører? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep er den Jonte.

Bonrath grillen måtte på ja. Svarte blinkers fremme måtte også på, K&N. Satt i ett Sparco bøtte sete for å ha det litt morro :) Kanskje det kommer et til.

Har ikke gjort så mye, trengs egentlig ikke syns jeg.

Var ikke Espen som hadde bilen, men en kamerat av han.

Har snakket flere ganger med han som solgte bilen til han jeg kjøpte den av (Og nå vil han kjøpe den tilbake igjen) og det var han som hadde lakket ned fangerene + div). (Han jobbet på et verksted her hvor jeg bor)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach, jeg tror du har gjort et kupp!

Ove (roadrunner her på forumet) brukte mye tid og energi på å få bilen i stand - byttet bl.a mange ting du ikke ser som foringer og slikt og girkassen som var helt gåen :D Skjønner godt at gamle-eieren har lyst å kjøpe den tilbake, den var skikkelig bra å kjøre og gikk godt. Siklet også fælt på det JBL kittet som sto i bilen men Ove sa han hadde lovet å sende det med.

Jonte: Det var ikke mye skjermbue igjen bak der, skal du ha på 8.5x17 så blir det lett subbing!

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach, vi var ute og målte litt på Rallyen her sist helg, men tidene ble ikke noe særlige da det spant på alle fire i startene. Piggfri vinterdekk er tingen :D

Tar resten på PM, tror ikke Ove har lyst til å dele planene sine med verden riktig enda.

Fint å se at du tar vare på bilen, det fortjener den!

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider