stugaard Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hva er forskjellen egentlig? Har aldri helt sett den jeg.. :confused: Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 den største er vel at den orginale leppa er justerbar. Er den elektrisk justerbar? Vet den også kan skyves framover og innover. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by pIMp Du kan kjøpe en orginal en på BMW, mener jeg ga rett i overkant av 1000kr for min :). Seriøst? Originally posted by [M-Tech] jeg kjøpte min gt leppe på Maxam.tuning.com det var denbilligste plassen jeg kunne finne de..:) Så ikke ut som en GT leppe for meg det der... Jeg skulle kjøpe en GT leppe brukt jeg, når jeg skulle hente den på posten fant jeg jo ut at den var så ødelagt at det ikke var vits å kjøpe.. Så leiter igjen jeg.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Den orginale Gt leppa er justerbar men ikke elektrisk. Og den er laget i et slags kevlar materiale så den tåler en god støyt (har selv hatt en m3 gt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaz20 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 de to bilda som viste leppa så ser den på det øverste bilde mye mindre ut enn den på det nederste ? justerbar? noen som har peil på hva det koster for ei orginal gt leppe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Jonte Så ikke ut som en GT leppe for meg det der... Jeg skulle kjøpe en GT leppe brukt jeg, når jeg skulle hente den på posten fant jeg jo ut at den var så ødelagt at det ikke var vits å kjøpe.. Så leiter igjen jeg.. :) Det der er Kerscher leppa Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg