Jonte Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Hvorfor tar du ikke utgangspunkt i en større motor enn dette? 160hk utav en turbomotor, det er liksom litt daft.. Men men.. Du får stå på, ser fett ut.. Lykke til! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 joa... 150hk er ikke så mye i en uno turbo heller men jeg kjørte faen ta meg fra mye rart. og denne som i tilegg har ganske bra bane egenskaper. så vil det hjelpe mye. trenger ikke mye hk. trenger bare bedre pådrag UT av svingene jeg:) inn i svingene går det fort nokk fra før av:D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Dra på a mann;) Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har i dag hentet topdeksel og innsug fra pulverlakkeringa! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Kult. Rå fargekombinasjoner det der. Sort og rødt passer alltid bra sammen. Skal du kjøre den stilen i hele motorrommet eller? Stå på :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 og nettop handla oljekjøler og litt diverse!.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 oljekjøler er ikke helt feil på en turbobil nei :D har sånt på min også, og har egentlig ikke hatt noe kjøleproblemer i hele tatt i sommer.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 så kjører ikke du hardt da :rolleyes: :D :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 nei, jeg må jo vente på deg vettu.. :D blir nok mindre venting til sommern ser det ut for.. blir bra detta.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Sitat Originally posted by Jonte Hvorfor tar du ikke utgangspunkt i en større motor enn dette? 160hk utav en turbomotor, det er liksom litt daft.. Men men.. Du får stå på, ser fett ut.. Lykke til! :) 160hp på lite vekt vil igjen gjør at en får en liten racer ! 1000-1100kg på 160 turbo hp går GODT ! Å du har kjøpt deg Bmw med 192 hp... Vi hadde ikke KJANGS I HELVETE med en slik 325 E36 mot en Suzuki Swift (Ikke turbo) men ca 110-120hp ! Å dette var snakk om kappkjøring i 30min ;) Han lekte med oss ! Så hestekrefter i en bil forteller egentligt lite..... (disser ikke 325 , men for å sette et eksempel på hvor mye vekten i bil har :) ) Stå på tape-r..... Liker ditt realistiske 160hp mål ! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 altså som jeg sa før så er ØNSKE å starte på 160hk og opparbeide meg til onnkli fungerende MAx 200hk! Jeg nekter å gå en hk over HVIS det skulle være sjanse for det jeg vil ha en brukbar og stabil motorkraft med ca 160-180 hk og kunne leke meg skikkelig og få brukt bilen enn å skryte på meg en masse hundre hk og møte opp på bane med en daff penis :cool: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Den pulverlakkinga ble meget bra.Hvor gjorde du det og hvor mye koster slikt? Hvordan er understellet ditt, har du oppgradert det? Har ikke sett noe fra den sida av bilen så vennligst oppdater meg :-) Mvh Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 hehe understell tilhørerfortiden, det var lissom "forrige prosjekt" men greit! Gule koni f/b, bakdemperne er bygd om til coilovers ettersom jeg ikke finner stive nokk fjører, så jeg kjører med 350 pund race fjører bak, mcpherson forran. Bremser er bygd om fra tromler til rs2000 bakstilling med 275mm skiver og ebc klosser. forran er det 300mm skiver fra st170 focus, (venter 330mm focus RS skiver) og 4pot brembo calipere. Polybush foringer, alt av bremseslanger og rør er byttet ut med stålom slanger og nye og tykkere rør. Bremse pumpen er en elektrisk cosworth pumpe, har også en brake-bias ventil inne i kupeen. ABS og airbags er fjenet Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Sitat Originally posted by Gou 160hp på lite vekt vil igjen gjør at en får en liten racer ! 1000-1100kg på 160 turbo hp går GODT ! Å du har kjøpt deg Bmw med 192 hp... Vi hadde ikke KJANGS I HELVETE med en slik 325 E36 mot en Suzuki Swift (Ikke turbo) men ca 110-120hp ! Å dette var snakk om kappkjøring i 30min ;) Han lekte med oss ! Så hestekrefter i en bil forteller egentligt lite..... (disser ikke 325 , men for å sette et eksempel på hvor mye vekten i bil har :) ) Stå på tape-r..... Liker ditt realistiske 160hp mål ! Poenget mitt var vel det at når han først skal bygge motor med turbo og slikt, så hvorfor ikke sikte litt høyere enn 50hk mere enn han har fra før av liksom.. Og om dere ikke hadde kjangs mot en Suzuki Swift, så neivell.. Jeg parkerte en S4 4,2 V8 i går, 290hk på 1900kg, jeg har 192hk på 1465kg.. Sjåføren har også mye å si :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 jonte ås kryte på seg å ha frakjørt en s4 er ingenting. det klarte jeg å med escorten. men det er nå fordi det var svingete veier. fyren trodde jeg kjørte en cosworth. Var skuffende leit å la han høre at det var en 1.8l med 105hk. Bortkasta trimpenger på 340hk gitt.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.