Gå til innhold

Escort RS Turbo (Evo 6) Prosjekt

Ranger emnet


rdl

Anbefalte innlegg

Originally posted by n3c-kjekk

ok, bilen er vel grei den.

Men det er ikke noe særlig midtrabatt-knuser.

Det er kun det som teller her i verden, knus knus knus.

 

Hummer sier jeg, eller BMW.

 

Tape-R-Escort -> Oppå henger -> Skrotern,

der alle FORD hører hjemme.

 

Bare navnet er teit.

 

kos

 

Kanskje verdens dårligste og mest barnslige argumentasjon....?

 

 

Mvh

 

Corbin Klovnen

- Ford Mondeo stv. 2.0 16v -95 mod

X Ford Courier 1.3 illsinte liter -97 mod

X Ford Escort 1.8 Si sen -95 mod

X Ford Fiesta 1.1 enda sintere liter -85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

 

får se hva dritten tåler.... skal ikke overdrive væffal... får en stor snurre så jeg vil jo få mye effekkt på lite trykk som jeg ville fått ved MYE trykk på en liten snurre.... sparer motoren på den måten

 

 

hei du rdl....... tror du har misforstått litt angående en turbo. en liten turbo leverer ikke mindre lufr en en lett større en. så lenge trykket er la oss si 1 bar og baktrykket er likt så leverer dem det samme. dumt for deg hvis du har turbo til 300hk hvis du bare vil ha ca 160 hk og mye moment. da får du en bel med masse lagg og når den først kommer så er det heller ikke så mye som skjer da heller. kjøp deg turbo til 200 hk med en eksos som flyr fort igang. da får du kjørbarheten og momentet ditt.

 

det som er avgjørene er hvor mye den klarer å innta av lutf. det er en annen ting.

 

et liten ting til. hva gjør du med tenninga di. skal du kjøre den org???????

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner ikke hva jeg skal..

 

Prøver jo å finne frem til en billig data sprut men veit itj. kansje jenspeed må mekke meg no cosworth ledningsnett med dens egen hjerne

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår