Gå til innhold

Supra styling og import

Ranger emnet

MrControl

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrControl

Jeg gikk igjennom en annen thread her, og fant tp-racing

som importerte, og sendte dem en mail, men noen her som vet om andre som importerer fra land som har rattet på riktig side?

Finnes plenty av folk å få hjelp fra der...men en av importørene som har langt over snittet mye peiling på mkIV supra (og som er skylkdig at ganske mange mkIV Supras har funnet veien til norge)er Turboknut: :D

http://www.bilforumet.net/member.php?s=&action=getinfo&userid=3789

Og et annet spm.. hva styling liker dere på supra 94-2000 modell?

Ehh...minst mulig? :D Neida...smak og behag det da :) Jeg for min del synes en mkIV klarer seg fint med en liten senking og 18" eller 19" felger...gjerne med original spoilern...eller kanskje til og med uten! :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem forhandler det de har der i Norge da? eller må man bestille fra japan? likte godt do-luck styling jeg.. ja vis meg bilde av vinger dere mener er råe da...

ikke noe problem å bestille rett fra japan.. jeg bestilte felger derfra,og de kom etter 2 uker (og da hadde de ikke felgene på lager engang).. har hørt stort sett bare positive erfaringer med taka kaira...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.. hvor mye kom frakt og slikt på ?

ble vel et par store lapper,men så var jo det to store kasser på tilsammen 35kg også,da... Tror det skal være sånn frakt-prisliste på hjemmesida deres.. Og hvis du ikke finner ut no,så er de vanligvis greie til å svare på mail (selv om det kan ta et par dager før du får svar)..

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling kittet som reidar tror jeg er det peneste man kan få, syns også det er den peneste vingen:

2_1.jpg

1_1.jpg

Pedern sin er litt snillere, men utrolig kul (samme vingen som reidar)

0301_0041.jpg

Må si at kittet til Vaa også er kult, kul frontspoiler..

sept_03_072.jpg

Kul den supraen her og :eek:

billrb_front1.jpg

Ganske kul den fronten her og:

CIMG0042_resize.jpg

Syns du burde velge den vingen som reidar og peder'n har.. Noen som er enige med at de kitta på bildene var kule?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider