bonni Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 min er senket orginalt så kommer ikke til og senke den mer men felger kommer til neste sesong:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Ja ok, ser fram til bilder av det.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Kjørte ut med en Toledo 97 - 1.9TDi for noen år sia! Jævlig grusom bli og krasje med! Er skikkelig MYK hele bilen! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kjørte ut med en Toledo 97 - 1.9TDi for noen år sia! Jævlig grusom bli og krasje med! Er skikkelig MYK hele bilen! :( Hakke tenkt å krasje jeg ;) Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergmo Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Går i toledo 98 her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Kjøper Toledo av første generasjon om få dager, allerede tatt den i bruk!! ME LIKE!! 1997 Toledo SXE TDi, sparebøsse på hjul. Vært nede i 0.36 på ren langkjøring med den. Si ifra hvis noen finner noe morsom styling da! Har planer.. Står på små 14-tommere nå. Skal nok opp, men veit ikke om det blir så mange hakk, skal jo være bruksbil dette her. Videre blir det sannsynligvis bytta en skjerm, og i den forbindelse kommer det ny lakk litt her og der vil jeg tro. Ble nevnt vannlekkasje... Har en følelse av at det kommer inn vann i bilen, hvor leiter jeg? Baklyktene skal være tetta, der kom det nemlig inn etter at bilen var til lakkering, råttent karosseriverksted.. tror nok ikke 97 er første generasjons toledo.fruen har 91 mod å den er ikke veldi lik 97 mod akkurat..noe mer kantete Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergmo Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 min 98 Toledo før jeg har rukket å ordne noe på den :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonni Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 fikk montert nye felger på bilen min nå og de ble noe helt annet og se på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Toledo er fin bil, men liker best 1999-2004 tror jeg det er. Lik din Booni - så veldig bra ut, om stllige felger ;) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonni Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Har montert vinge og lyktedeksel bak nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loroff Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 har en 92-modell 1.9 td.. finfin pendlerbil :) aldri hatt en bil som går så billig før! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Mimre, mimre... Hadde en -96 Toledo 2,0 ST Sport som jeg solgte til en i Trondheim for 9 år siden. Den var sort og hadde samme motor som satt i Golf GTI den gangen (115hk). Var veldig fornøyd med den jeg, var ikke så veldig mange av dem da heller. Tror årsaken til at det ikke er så mange å se på veien er at mange av de er dårlig holdt og gaske råtne nå, i tillegg til at det ikke ble solgt så mange av dem. Men det blir jo fort harry med styling og alt mulig (men det er min mening).. Få på noen ok hjul, kanskje senke LITT, så gjør det mye ;-) Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
water Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Artig å se at det er et eget forum for Toledo. Kjøpte en 1.9 90hk TDi i 1996, og den er fortsatt i bilparken. Den har nå gått 390.000 km uten noen form for alvorlige problemer. Feil med bilen har vært bremsesylindre på bakhjul, rust i skjøten mellom karosseriplatene i bunn av bilen, dørlåser fryser om vinteren, en knekt fjær foran, sentrallås, håndbrekk, luftmengdemåler og defekt temperaturmåler. Eksosanlegg er fortsatt originalt men har sveiset det en gang og byttet bakre potte. Forstilling, motor, dynamo, starter, clutch og alt annet er fortsatt originalt. Motoren virker fortsatt som den er "ny", men gjennomsnittlig forbruk på årsbasis har gått opp fra 0,47 til 0,51 liter pr mil. Oljeforbruket har alltid vært ca 0,35 liter pr 10.000 km. :-)water Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg