prelude86 Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 http://blink.dagbladet.no/user/click_user_file.html?user_file_id=2243720&url=http://blink.dagbladet.no/user/files/j/jy/jyppling/DSC00042.JPG var dyre de fangerne på den siden som ble oppgitt!! menmen! Siter v70 4 life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Den var da fet den! :D Likte fargen.. Har lyst på ny farge jeg og, men er så inni helvete dyrt. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prelude86 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 dener grei den! men er så full av små bulker! har en bror som skal låne den til naboen og sånn! da pådro hans seg en fin stor en! blei på rygga! :fuckme2: det var etter dette bildet heldigvis! har litt problemer med gir kassen! ulyder og div. men den holder! skal vel selges snart da! men! får se! Siter v70 4 life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Min nå.. Mangler det lokket som skal ligge over lyktespyleren! Sinnsykt irriterende... Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 NoLimit, kommer det no bilder eller? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prelude86 Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 jo!!! grei den nå! annen farge hadde hjulpet men! fin! ... Siter v70 4 life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Var meninga å lakkere den for mopedpenga.. men droppa det. Vil ikke bruke tonnevis med penger (som jeg heller ikke har) på denne bilen, da den må dempes, skifte/lage nytt interiør, fikse litt på motoren osv, for å få den topp. Er liksom ikke så gøy å ha en bil som er tøff på utsiden, så kommer du inn til skranglete og simpelt interiør og svett og skitten motor... Men det som kanskje blir gjort er: - Felger (16/17/18") - Bedre stereo - Senking - Fiksing av grill og kanskje modifisering av frontfanger Får se hvor langt jeg kommer med den simple lærlinglønna.. Mesteparten forsvinner jo i bensin hver måned :p Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prelude86 Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 hmmm! kjere med 17" nå! har litt problemer med subbing da men! ingen som noe info angående impres som skal brukes på disse bilene! vurderer selv senking ig 16"! men det stoper jo i økonmien som du sier det! jojo! fikk tilbud om og bytte til 16v topp på min!! var egentli billig da!! 7500.- skulle de ha for det! kunne vært gøy! et par gamp mere! hadde gjort godt i den lerva! :) men altså! impress! til felg kunne vært fint og vist!! :)hvis noen vet det!! ?? Siter v70 4 life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Tror 37 eller 42 er org. Så alt mellom 35 og 45 burde vel gå? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Fint at du stakk innom! :D Tøff Toledo, men var tøffere uten 1000meterne. Skulle enten tatt og lakka "skjørtene" og nederste delen av fangerne du og, eller gått over dem med noe plasticshine, da de var litt grå :p Hva har du av anlegg da? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Den døde visst ja.. Jeg har ikke peiling på hvor bensinfilteret ligger.. :( Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 For lite folk med Toledo.. Spesielt 1L. Men skal prøve å holde den gående. Skal skrive om det skjer noe :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 mm snart en mindre, mye kan jeg selge min for? Hvorfor skal du selge? Ikke fornøyd? Listeprisen på min var, ifølge listepris.as, 66.700,-. Jeg har en 1.8SE, 96 mod. Men på autodb finner man skjeldent 1L'er som er priset over 40.000. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 http://blink.dagbladet.no/user/files/j/jy/jyppling/DSC00042.JPG Noen som vet hvilke sideskjørt dette er? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 http://blink.dagbladet.no/user/files/j/jy/jyppling/DSC00042.JPG Der er linken. Stå lengre oppe på sida og. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg