VeGGiz Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 så strøken ut den Har du noen som helst peiling på hvilke sideskjørt som sitter på den?? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prelude86 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 aner ikke,sjekk opp reg nr, finn ut hvem som eier den, spør eiern http://blink.dagbladet.no/user/files/j/jy/jyppling/DSC00042.JPG jeg eier den!! det er det orginale sideskjørtet som sitter der!!! dette er en 2.0L sport da!! har ikke gjort noe annet enn å lakere!!! Siter v70 4 life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prelude86 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 jeg ville bare legge ut en link her! http://www.trollhifi.no -styling -annlegg og mye annett!!! skal bestille noe universal styling og prøve tenkte jeg til min seat!! kan bli kult hvis man får det til!! Siter v70 4 life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Kjøper Toledo av første generasjon om få dager, allerede tatt den i bruk!! ME LIKE!! 1997 Toledo SXE TDi, sparebøsse på hjul. Vært nede i 0.36 på ren langkjøring med den. Si ifra hvis noen finner noe morsom styling da! Har planer.. Står på små 14-tommere nå. Skal nok opp, men veit ikke om det blir så mange hakk, skal jo være bruksbil dette her. Videre blir det sannsynligvis bytta en skjerm, og i den forbindelse kommer det ny lakk litt her og der vil jeg tro. Ble nevnt vannlekkasje... Har en følelse av at det kommer inn vann i bilen, hvor leiter jeg? Baklyktene skal være tetta, der kom det nemlig inn etter at bilen var til lakkering, råttent karosseriverksted.. Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Gratulerer da! :D Har desverre ingen peiling på hvor det er "vanlig" med vannlekkasje. Tror min lekker i førerdøra, men det kommer liksom ikke inn i bilen, kun på "stigbrettet", om dere forstår hva jeg mener.. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hei, er det noen som holder på med toledo enda? Har nettopp kjøpt en og trenger alltid gode råd.. Venter nå om dagene på 55mm senking, lurer om det går når jeg skal ha på 17" :P ;P kan tenkes jeg må ned på 16" :/ men men.. har foresten selv modda grill, effekt anlegg hele veien, sportsluftfilter, "ekte" xenon og masser av lyd inne i bilen:P :D Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Sikkert nye typen du har.. Men uansett, BILDER! :D Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Nå nei..:P 94-modell:P hehe:) har ikke orket å tatt bilder enda..:/ skal bli når den har fått seg en vask :) Men 55mm senking med 17"?? tenkte på 40 profil da.. Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Ingen som har noen bilder å fiffe opp med ? :) Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi-Meister Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 min er sort og så har jeg ikke vinge på bagasje luka er egenlig finere uten den forminska cosworth vingen spør du meg... http://www.seat-toledo.de/cms/pictures_show.php?cat_id=246&pic_id=2099&cat_name=berlinseat http://www.seat-toledo.de/cms/pictures_show.php?cat_id=246&pic_id=1179&cat_name=berlinseat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Er ikke så værst det :) Men veit du hvor man får tak i orginale tåkelys? Billig :P Må ha det! Bare må ha det ! ^^ Har heller ikke vinge jeg. men ellers veldig lik, bortsett fra at min er sølvgrå.. Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djprebster Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Jeu. Har seat toledo jeg også som første bil. :) Men en del rust og diverse som må fikses på den nå da. Lurer også veldig på styling og diverse til den type bil. Min er av en 94 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantor80 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jeg har en da, men det er av den nyere typen... 1M ikke 1L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonni Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 har toledo eg o mend den er helt orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hei, fine biler dette her, de har litt ting til de på BSbildeler, se linken.. BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Gleder meg til og se den med senk og nye felger, det gjør så mye med en bil Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg