Otto von Bismarck Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Jaså nå, du tar den tonen. Skal vi se hvilken bil som tåler mest, kanskje? :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 jah :D ingenting kan knuse en familietanks onfiredevi kanskje uten om en semi trailer dah :D men jeg skal ta deg.... mohahahahahah (va jo så alvorligt meint :) ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Audi'n min vil tygge på knokkelbodybilen din og spytte'n ut igjen. yummy Du er herved advart, så kom til Asker på eget ansvar. Klag ikke til meg dersom du må gå hjem med Volvo'n i bæreposer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hei!!! Eg kjøre ein gammalle bmw 323i me 15" vinter hjul. E de noggen se ska sella noggen tøffe 17" felgar??(4*100) eg må vara forberedt te sommaren!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Blir det nåken treff i haugesund kommande sesong då elle?? right on? nåke anna nytt? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Hehe. Er riktignok ikke fra Haugesund men var der nede på Sildajazzen med bilen min og herja litt i gatene. Jeg traff på noen rånere ute i gatene der nede. Noen her inne kanskje? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Originally posted by RaCk Hehe. Er riktignok ikke fra Haugesund men var der nede på Sildajazzen med bilen min og herja litt i gatene. Jeg traff på noen rånere ute i gatene der nede. Noen her inne kanskje? Rånerene i Haugesund er tragiske..... fyker rundi i daue Passat stasjonsvogner med stereo anlegg, og brøler ut vinduet mens dem kjøre det kjerra orker forbi den lokale nattklubben..... (Banken nattklubb) humor og se på da :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Var forresten stort oppslag om skyline'n i haugesunds avis i dag (tirsdag 10/12-02). Kan desverre ikke finne det på web'en deres, men stod litt om bilen og om de 2 brødrene. Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 var å henta dele bil på karmøy... en volvo 240.... den var jo fin :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Mr. Bollocks Volvo 240DL Automatic (Invalid-aggregat) = fin????? bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit bullshit Da synes jeg du burde øke styrken på brilleglassene dine!!! Ville hatt alle andre biler i verden før en sånn, men nok om det!!! (Dette er jo seff bare min mening, og helt meningsløst og diskutere) Blir det noe Streetmeet greier eller????? tror ikke du har prøvd den bilen akkurat..... den er en NYTELSE og kjøre..... :D jeg er akkurat det en vil kalle en ferdig utlært sjofør (har ikke lappen enda) og da er Automat giren kjekk og ha..... den girer en del raskere en det jeg klarer med manual gir :rolleyes: ...... og smaken er som baken = delt i to. og så er akkurat de derre Porsche 924 sååååå veldig super akkurat :o Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 har prøvd bilen til HemiCuda :D Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Villalobosen tror ikke du har prøvd den bilen akkurat..... den er en NYTELSE og kjøre..... :D jeg er akkurat det en vil kalle en ferdig utlært sjofør (har ikke lappen enda) og da er Automat giren kjekk og ha..... den girer en del raskere en det jeg klarer med manual gir :rolleyes: ...... og smaken er som baken = delt i to. og så er akkurat de derre Porsche 924 sååååå veldig super akkurat :o hehe.... Enig :D Mr.Bollocs: menne så det bildet av 924'n din så ikke så fin ut (enda) får håpe den blir fin til slutt :D min er fin fra før :) ..... min er faktisk strøken... og den skal byggest om til Manual gir + oppgraderes fra B19 til B21.... forandring fryder :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by HemiCuda hehe.... Enig :D Mr.Bollocs: menne så det bildet av 924'n din så ikke så fin ut (enda) får håpe den blir fin til slutt :D min er fin fra før :) ..... min er faktisk strøken... og den skal byggest om til Manual gir + oppgraderes fra B19 til B21.... forandring fryder :D HEHEHEHE Ja jeg har faktisk to drittbiler selv jeg, og hvis du lurer på om jeg liker Porsche 924 så kan jeg svare deg med at den er så stygg at øynene mine blendes når jeg ser på den. Volvoen er sikkert grei som framkomstmiddel :D Og Beklager drittkastingen!! Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Mr. Bollocks HEHEHEHE Ja jeg har faktisk to drittbiler selv jeg, og hvis du lurer på om jeg liker Porsche 924 så kan jeg svare deg med at den er så stygg at øynene mine blendes når jeg ser på den. Volvoen er sikkert grei som framkomstmiddel :D Og Beklager drittkastingen!! jaja det e bra at du synes det i vert fall for det e ikkje greit me krangling. boxing men det eg sko spørr deg om det va om det eller den du krasja med va det ein moped Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Villalobosen jaja det e bra at du synes det i vert fall for det e ikkje greit me krangling. boxing men det eg sko spørr deg om det va om det eller den du krasja med va det ein moped Det va ein stein ja;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg